To nye etiketter... :)

Etter flere år med brygging og kun bruk av fat, tenkte jeg at jeg skulle lage meg noen etiketter for morro skyld.
Er helt newbie i Photoshop men her er min første etikett.Vis vedlegget 29849

Småpirk, som er alt jeg har å bidra med i denne tråden. Men dropp "the" i "who was the al capone". Og "what was al capones car?" Vel, det var vel en bil? ;) Ville omformulert til noe som "what did he ride/drive?" Eller bare "his car?"
 
Min "klone", som siden er nedjustert til "sterkt inspirert av" Kinn vestkyst. Batch18: Festkyst

Brygget med en kompis hvor alle veddemål mellom oss har en flaske Vestkyst på lokalpøbben i straff/premie :)

cc2a34eac84f112766008da920457243.jpg


Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 
Designavdelinga godkjente at jeg delte litt.

Får starte med dagens produksjon, vi brøyt vår egen gylne regel og laga en øl med amerikansk humle.
Sittende Hoinn02.jpg
Får ta med et par andre også. Fra bitter blå-serien (et godt samlivsbrudd krever godt øl).
Bitter Blå03.jpg

En slags wee heavy (denne blir absurd god, men skal ikke drikkes før til høsten):
Stuttjukk02.jpg

Og en blondine nå som sola skinner over hovedstaden:
Nyfiken03.jpg

Det finnes mange fler, men det får holde for denne posten. :)
 
SLaSH_IPA_2.png



Head_Crusher_.png

Her er to av mine nyeste etiketter, en IPA og en white IPA. Den siste er litt a la Skoddehav fra Kinn. Har gjort en liten facelift på etikettmalen min og gjort infoen mer leservennlig og inkludert bryggerilogo og QR-kode :)
 
Sist redigert:
Skal vi fortsette kavalkaden?

Høsthoinn blei vår til nå eneste totale fadese. Ølet blei helt udrikkelig. Men etiketten var fin.
Høsthoinn6.jpg

En baltisk porter. Her er det også en historie verdig bryggertabbetråden, men vi tar den her. Vi har oppdaga at vi må røre i malten under skyllinga når vi laster opp grynfaren med så mye som ti kilo malt for å få noe særlig ut av skyllinga. Dette var første gang vi prøvde det, og mens maltrøret sto balansert over vørtergryta på sine fire små føtter står jeg og rører med meskespaden. Alt vel helt til føttene glipper av de små plattformene de står på, og en flodbølge av glovarm vørter treffer meg fra skrittet og ned. Jeg løper mot dusjen for å begrense brannskadene, og på veien møter jeg ingeniøren i bryggelaget som er på vei til grynfaren med to liter skyllevann. Han ser hva som har skjedd, analyserer umiddelbart at jeg må kjøles ned, og innser at han har to liter vann i hånda. Hadde det bare vært kaldt vann hadde det jo hjulpet... Uansett, tiden leger også brannsår, og den vørteren som var igjen blir nok veldig godt øl. Siden det er så lite har vi valgt å ikke smake på det før det har fått modna leeenge.
Østerled01.jpg
 
Tilbake
Topp