To nye etiketter... :)

Enig i at det ble fullt. Synes de tingene som lå helt ute i rammen fortsatt kan ligge helt ute i rammen.
Overskriften bør være over brødteksten på begge sider. Jeg ville nok forsøkt å brekke om teksten til venstre så den får litt færre linjer og litt jevnere linjelengde.

Hva slags program bruker du? Her er det veldig nyttig med et grafikkprogram med layers, slik at de ulike delene som bygger opp etiketten kan redigeres hver for seg.

Jeg bruker Inkscape. kjenner ikke programmet så godt enda, men det kommer seg med bruken. Prøver å finne et standardoppsett som jeg kan bruke på alle etikettene, men er ikke helt der enda. Dette er vel 3-4 etiketten jeg lager med dette programmet..
Jeg får se litt mer på det seinere i kveld eller i uka. igjen. takk for tipsene

1d3cdd1ad615c9ca8047d5066e6a59a8.jpg

Navnet kommer herfra.

Mitt første ordentlige bidrag i denne tråden.

"To nye etiketter", er det ikke det tråden heter?

Får ofte spørsmål om "Hva var den korken der igjen?", når jeg har gitt bort øl.. Setter igjen to flasker på døra til kompisen i morgen på vei til jobb. Endelig blir jeg kvitt det oppfølgingsspørsmålet.

1.jpg

Har kanskje påtvunget en ideologi med den flotte tegningen min som karakteren i Allo' Allo' egentlig aldri hadde dog..

Sist redigert:
I god Trump ånd smørte jeg litt på når det gjelder alcoholprosenten... kan skylde på fake alko fra en eller annen

Tilbake
Topp