Ekornskurken
Norbrygg-medlem
Dersom jeg har forstått spørmålet ditt riktig svarer jeg slik jeg mener det er: Primærregulatoren vil levere likt inngangstrykk til alle. Dvs at du kun trenger å sette høyeste trykk på denne. Eksempelvis dersom du vil ha et fat ut fra sekundærregulator på 1,2bar, to fat på 1,0 bar og et fat på 0,6 bar setter du primærregulator på 1,2 bar og justerer ned trykket på de andre til ønsket trykk. Der er ingen akkumulering, ei heller kan du komme over det trykket som er satt på primærregulatoren, kun lavere.Kjapt spørsmål. Holder på å konvertere et kjøleskap til øleskap/kegerator, og har et spørsmål vedrørende CO2 regulator.
Jeg har en primær regulator, hvor sikkerhetsventilen blir aktivert ved 3 bar (HIWI). Tenker å kjøpe en sekundær regulator med 4 utganger (også HIWI). Hvis jeg vil ha f.eks 1 bar trykk på hver utgang, holder det med at primær regulatoren er strupet ned til 2 bar? Vil da hver utgang på sekundærventilen ha 2 bar trykk tilgjengelig, eller blir trykket redusert gjennom hver utgang på sekundær regulatoren siden de står i serie? Sikkert et helt tåpelig spørsmål, men vil gjerne være sikker før jeg kjøper CO2 oppsett til kegeratoren.