men, enig, "tømt ut" er et bedre ord
Der var'n ja. Takk. Har googlet meg grønn og blå på helt ut og tømt ut.
men, enig, "tømt ut" er et bedre ord
Er det noen som har lastet ned brukermanualen til ITC-310? ITC sin side er sirup nå, lurer på hvordan jeg har progget denne dingsen før i dag. Fikk bange anelser.
Her er bilder av manual.![]()
![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Er det noen som har lastet ned brukermanualen til ITC-310? ITC sin side er sirup nå, lurer på hvordan jeg har progget denne dingsen før i dag. Fikk bange anelser.
Der var noen på den .. Sorry.. fordel å lese først.. tanken var god [emoji56][emoji1309][emoji16]
Sent from my iPad using Tapatalk
Jeg liker initiativet. Tommel opp!
Tilsett brett, under. Eller ta av noe.Går dette bra da? WLP007
![]()
Supert Finn! Takk for svarDen har fortsatt å gjære, så det er kullsyra som har laget den posrøse strukturen. Ikke noe galt med det. Fargen er den samme som i slurry fra 34/70 som jeg nylig har brukt til to batcher som gjærer riktig vakkert. Så det der ser bra ut for meg.
Den har nok bare gjæra litt.... Hell over 1 liter reint vann og vask den og slå ut tidlig bunnfelling (død gjær) etter ca 20min. Det er synd å kaste våre friske små venner!Dumpet gjæren fra en pils jeg har stående med wlp 940.. tappet av trub å humlerester for 2 uker siden, men idag når Jeg skulle ta gjæren, så ser den veldig skitten ut i forhold til det jeg er vandt til.. bare å kaste?Vis vedlegget 31051