Amarillo
Norbrygg-medlem
Det var det jeg trodde, 6 grader i døgnet. Takk.3C per 12 timer
Det var det jeg trodde, 6 grader i døgnet. Takk.3C per 12 timer
Jeg mener jeg har sett noe om hvor fort det anbefales å gå ned i temperatur under cold crash, men finner det ingen steder nå.
Hvordan er anbefalinger på dette, det er vel ikke gunstig å bare kjøre på og kjøle fra 20 til 1 grad så fort som mulig så vidt jeg husker?

Er den veldig liten den nippelen på regulatoren i forhold til slangen? Ser ut som slangeklemma er skrudd veldig mye sammen.Etter at jeg gikk over til gass fra småflasker (typ jula eller sånt) har jeg sliti med at det tømmes lenge før et fat er tomt. Det kan jo umulig være meninga, men jeg skjønner ikke hvor det lekker. Noen som kan gi meg et puff i riktig retning? Legger merke til at det fortsatt er litt trykk i gasslangene, men tomt i flaska. Og så jeg som hadde så innmari lyst på en øl nå...
Vis vedlegget 72451
Er den veldig liten den nippelen på regulatoren i forhold til slangen? Ser ut som slangeklemma er skrudd veldig mye sammen.
Må bare kjøpe en ny flaske først.Bytt flaske. Sett på mye trykk. Spray på starsan og se hvor det lekker.
Jeg mistenker en av de to første koblingene sett fra flaska.
Pakninga inni overgangen til sånn brusmaskinflaske ser litt rufsete ut. Kanskje den bør erstattes?Har opplevd det samme. Mistenker pakningen. Kanskje like greit å skru flasken fra koblingen hvis den blir stående en stund uten at den brukes.
Ja, den, ja. Ganske gjennomsiktig sak, veldig myk. Silikon? Ser ihvertfall ikke helt intakt ut. Kan være det er den som svikter.Tenker på pakningen som går mot flasken. Den blir fort lurvete. Er den for myk kanskje?
Ja, det virker ikke helt optimalt. Kunne det vært mulig å bytte den med en mer klassisk, svart gummipakning? De er en del fastere.Har skiftet den flere ganger. Litt rar pakning egentlig. Dårlig patent.
Verdt et forsøk, sånn det er nå funker jo ikke i det hele tatt.Eller en hard lys pakning som på co2 regulatoren ?
Vet ikke om det går.
Én flaske???Må bare kjøpe en ny flaske først.![]()
Ja, det er vel egentlig litt teit å kjøpe en av gangen. Ser den.Én flaske???
På hytta, hvor jeg bare bruke ‘Sodastream’, har jeg tre![]()
Jeg har "noen" ekstra. Da kan jeg stort sett ha nok til å bytte når refill er på tilbudÉn flaske???
Jeg har "noen" ekstra. Da kan jeg stort sett ha nok til å bytte når refill er på tilbud![]()
Plukka opp tre flasker på vei til jobb nå. Da burde det være mulig å fikse ny før alle tre er tomme.Én flaske???