Vestbryggs Sumartreff 2013

Vestbryggs Sumartreff 2013

Me i Vestbrygg ønske å gjere stas på alle våre fantastiske kundar, og invitere med dette til sumartreff for heimebryggarar i omegn. Dette vert eit uformelt treff der det sosiale står i fokus(mulig me nytte sjansen for å annonsere vinnar av sumarølkonkurransa).

Me legg opp til at alle tek med seg litt mat til eit fellesbord(grillmat, salat, dressing o.l.). Vestbrygg stille med nokre dyr som vert grilla i tillegg. Ein tek med seg sitt eige øl på fat eller flaske. Samt det utstyret ein treng for å tappe dette. Fat med øl kan leverast i butikklokalet vårt i forkant, så transportere me dette ut og set det på kjøl til det skal serverast. 
Dato for treffet vert laurdag 3. august. Me har fått låne eit privat område ved sjøen i Fana-området. Me er ute, så kle dykk etter høve.  Adressa er "Smogabakkane 100". Transport må ein organisere med sjølv. Bybane til Nesttun, og taxi derfrå er ein alternativ.

Treffet starte 17-tida, og me held på til “23-tida...”

Ein kan melde seg på ved å sende e-post til post(a)vestbrygg.no og merke mailen med “Påmelding”.  Me set ei grense på 80 påmeldte og set ein frist til onsdag 31. juli for påmeldinga. Ein kan sjølvsagt slenge seg med etter dette også. Fristen er for at me kan estimere antall dyr som skal gjerast klare.

mvh
Birger Storaas
Grill og festsjef ved Vestbrygg  :biersmile:
 
Veldig bra tiltak. Men typisk nok så passar det ikkje for meg. Her går eg nok glipp av noko kjempemoro. Uansett, ha det moro de som har anledning til å stille.
 
Akkurat denne dagen er jeg ca 2000 kilometer unna, men  :skitbra: for et bra initiativ.  Håper dere får knallvær, og at alle får nok (godt) øl i glasset :hadet:
 
Noe av det kjipeste med å ha flytta fra Bergen er at ikke Birger og Vestbrygg er rett nedi gata lenger. Påskebrygget han hjalp meg å komponere (selv om han var noe mistroende til appelsinzest) er fortsatt min beste oppskrift.
 
Gahr skrev:
Jeg kommer. Insha' Allah.

Jeg nøyde meg med å spørre kona jeg...
Håper forøvrig flere melder seg på her, så ikke Birger ender opp med å grille marsvin til de to oppmøtte :)
 
No er eg ikke kjent i Fana, men antar at taxi fra Nesttun er en plan.
Om noen vil dele taxi så se etter en med en pose øl.
 
Tilbake
Topp