To nye etiketter... :)

Takk igjen for alle tilbakemeldinger. Jeg har etter samtaler også med medbryggere utenfor forumet kommet til at det gamle designet hadde noen kvaliteter verdt å ta vare på.
Jeg plager dere med enda en utgave av dette designet, og håper ikke dere synes det blir for mye.

Coalroad9_newdesign_2_sample_small.png
 
Det er slike ting forumet er til for. Du kunne derimot med fordel ha laget en egen tråd da denne er for å vise ferdige etiketter. Du kan eventuelt be @JEG flytte den for deg.
Men som sagt, det er skrøyt og saklige tilbakemeldinger alle vi på forumet er best på :)

Jeg er fremdeles ikke tilhenger av trekanten din. Hva med et smalt rektangel i halve bredden av hovedetiketten
 
Noen som har en bra metode/teknikk for å rulle folien på disse nye boksene? Tynne greier :)
Er det kina-folie eller Hama/Rayfilm? De to siste har easypeel/crackback, så det er lett. Kina-folien må man skjære gjennom vokspapiret langs den ene kortenden. Krever en følsom hånd på tapetkniven.

Fjerner 5-10 mm før jeg ruller etiketten stramt rundt boksen. Fester den eksponerte folien og drar av resten av vokspapiret tett mot boksen.
 
Er det kina-folie eller Hama/Rayfilm? De to siste har easypeel/crackback, så det er lett. Kina-folien må man skjære gjennom vokspapiret langs den ene kortenden. Krever en følsom hånd på tapetkniven.

Fjerner 5-10 mm før jeg ruller etiketten stramt rundt boksen. Fester den eksponerte folien og drar av resten av vokspapiret tett mot boksen.
Er nok kinafolie. Tok en tesprint på jobb her og festet på et skap, og ble overrasket over hvor tynt det var. Men å rulle boksen vil sikkert funke greit. Bilde vil komme :)
 
35f8e27115c3357d2f78a82611ddcf6d.jpg
 
Er det kina-folie eller Hama/Rayfilm? De to siste har easypeel/crackback, så det er lett. Kina-folien må man skjære gjennom vokspapiret langs den ene kortenden. Krever en følsom hånd på tapetkniven.

Fjerner 5-10 mm før jeg ruller etiketten stramt rundt boksen. Fester den eksponerte folien og drar av resten av vokspapiret tett mot boksen.
Ser at den kina-folien er kondomtynn ja ..... legger du på etikettene før eller etter fylling av boksene?
 
Tilbake
Topp