Den dama er helt rå.Redusert oksidering, lav vekt osv. er vel å bra, men Cannularen er selvsagt bare et påskudd for å lage tøffe etiketter
Vis vedlegget 41415
Det er småskalalandbruk der på Hadeland, skjønner jeg. Jeg ville nok valgt Jånndir eller noe.Hva skal man kalle en saison i dag om man vil sette ølet inn i en histoisk sammenheng?
Vis vedlegget 41426
Det er småskalalandbruk der på Hadeland, skjønner jeg. Jeg ville nok valgt Jånndir eller noe.
Registrert på Jersey, drukket i India, druknet på Jamaica. Havet gir og tar uavhengig av hvor man kommer fra.Hadde ikke han passet bedre til amerikansk BW og rum?
Er det kina-folie eller Hama/Rayfilm? De to siste har easypeel/crackback, så det er lett. Kina-folien må man skjære gjennom vokspapiret langs den ene kortenden. Krever en følsom hånd på tapetkniven.Noen som har en bra metode/teknikk for å rulle folien på disse nye boksene? Tynne greier
Er nok kinafolie. Tok en tesprint på jobb her og festet på et skap, og ble overrasket over hvor tynt det var. Men å rulle boksen vil sikkert funke greit. Bilde vil kommeEr det kina-folie eller Hama/Rayfilm? De to siste har easypeel/crackback, så det er lett. Kina-folien må man skjære gjennom vokspapiret langs den ene kortenden. Krever en følsom hånd på tapetkniven.
Fjerner 5-10 mm før jeg ruller etiketten stramt rundt boksen. Fester den eksponerte folien og drar av resten av vokspapiret tett mot boksen.
Jeg kan også legge ut bilder neste gang jeg ruller på, men det blir en stund til.Er nok kinafolie. Tok en tesprint på jobb her og festet på et skap, og ble overrasket over hvor tynt det var. Men å rulle boksen vil sikkert funke greit. Bilde vil komme
Går nok bra. Helt fjern er jeg bare nesten Ser det kan bli dyrt dette når 350 kronersgrensen forsvinner.Jeg kan også legge ut bilder neste gang jeg ruller på, men det blir en stund til.
Ser at den kina-folien er kondomtynn ja ..... legger du på etikettene før eller etter fylling av boksene?Er det kina-folie eller Hama/Rayfilm? De to siste har easypeel/crackback, så det er lett. Kina-folien må man skjære gjennom vokspapiret langs den ene kortenden. Krever en følsom hånd på tapetkniven.
Fjerner 5-10 mm før jeg ruller etiketten stramt rundt boksen. Fester den eksponerte folien og drar av resten av vokspapiret tett mot boksen.