Bård Mathisen
Norbrygg-medlem
Er gull der ser det ut tilFikk litt trua på pilsen som står og plopper her:
Vis vedlegget 77685
Er gull der ser det ut tilFikk litt trua på pilsen som står og plopper her:
Vis vedlegget 77685
Har sagt det før, Saison på fat er feigt ;-)Fat nr to ankommer hytta og blir montert i kjøleskapet i boden. IPA og Saison på plass, da kan vel sommersesongen åpnes?
Vis vedlegget 77725Vis vedlegget 77726
Flaskebomber er myyye tøffereHar sagt det før, Saison på fat er feigt ;-)
A home without a cat is just a house...Fat nr to ankommer hytta og blir montert i kjøleskapet i boden. IPA og Saison på plass, da kan vel sommersesongen åpnes?
Vis vedlegget 77725Vis vedlegget 77726
Hmm, var innom bostedskommunen din og hentet barnebarn i barnehagen i dag. Ingenting som minte om sommer der....Fat nr to ankommer hytta og blir montert i kjøleskapet i boden. IPA og Saison på plass, da kan vel sommersesongen åpnes?
Nei, litt bedre i hyttekommunen, men skal ikke påstå at det er sommer her heller.Hmm, var innom bostedskommunen din og hentet barnebarn i barnehagen i dag. Ingenting som minte om sommer der....
Kjenner jeg godt til....Har faktisk aldri hatt en flaskebombe, men skummet godt noen gang
Det skal det jo![]()
Julen varer helt til........ pinse?
Polet har så mye godt øl. Synd så lite av det er glutenfritt.
Et fantastisk godt argument for å brygge selv!Polet har så mye godt øl. Synd så lite av det er glutenfritt.
Det var jo en av grunnene til at jeg begynte. Men først etter at jeg oppdaget hvor enkelt det var og brygge glutenfritt. Hadde jeg oppdaget det tidligere hadde jeg begynt for mange år siden.Et fantastisk godt argument for å brygge selv!![]()