Avstemming: Hvilken brygge-software bruker du?

Hvilken brygge-software bruker du?

  • Beersmith

    Stemmer: 544 50,7%
  • BeerToolsPro

    Stemmer: 8 0,7%
  • Promash

    Stemmer: 150 14,0%
  • Beercalc.dk

    Stemmer: 28 2,6%
  • Strangebrew Java

    Stemmer: 7 0,7%
  • QBrew

    Stemmer: 80 7,5%
  • annet

    Stemmer: 228 21,3%
  • ingen

    Stemmer: 27 2,5%

  • Totalt antall stemmer
    1.072
Lastet denne ned på iPaden. Syns denne virket bra/quote] Hvordan får du den til å virke på ipad..? Får bare spørsmål om hvor jeg vil åpne den enten i Dropbox eller Evernote. Kan det være at det er et Windows program?
 
Runeska skrev:
Lastet denne ned på iPaden. Syns denne virket bra/quote] Hvordan får du den til å virke på ipad..? Får bare spørsmål om hvor jeg vil åpne den enten i Dropbox eller Evernote. Kan det være at det er et Windows program?

Funket med en gang jeg åpnet programmet. Eneste innstillinger jeg har gjortver å forandre til matric system :)
 
Ketil skrev:
Du kan nemlig ikke lage, eller legge inn nye oppskrifter på iPad appen. Det må du gjøre på Macen, og deretter synkronisere med iPad. Da får du inn oppskriftene dine, og kan leke med dem.

Jovisst, iPad- og iPhone-versjonene av BeerAlchemy kan gjøre alt som Mac-versjonen kan, inkludert å lage nye oppskrifter.
 
Ketil skrev:
Hvordan gjør du det Arne?
Hvor ligger "New recipe" på iPad appen?

På iPhone-versjonen går jeg inn i Recipes, velger en gruppe, og trykker på «+»-ikonet øverst til høyre. Går ut fra fremgangsmåten er tilsvarende på iPad.
 
Jeg har betalt både for Mac og iPad versjon.
Hvis jeg trykker gruppe, får jeg edit øverst til høyre?
Får kun + for å lage en ny gruppe.
 
Ketil skrev:
Jeg har betalt både for Mac og iPad versjon.
Hvis jeg trykker gruppe, får jeg edit øverst til høyre?
Får kun + for å lage en ny gruppe.

Samme her :/. Betalt for full versjon og får bare de samme muligheter som Ketil
 
Der var den ja.
Tusen takk for hjelpen Arne.
Hva skulle jeg gjort uten dette forumet og alle de fantastiske medlemmene?
 
Lastet ned Beer Alchemy til ipaden for å prøve litt, men ser at det er mange typer korn, humle og gjær som ikke ligger inne. Noen som kjenner til oppdateringer på råvaresiden?
 
Du må legge dem til selv.
Gå til ingredients, trykk på + oppe til høyre, og skriv inn detaljene.
Det samme kan du gjøre hvis du vil redigere det som allerede står der. Er jo ikke alltid du f.eks. kjøper nøyaktig samme German Pilsner Malt (color EBC) og humle med samme alfa, som det som står der.
 
Tilbake
Topp