Deilige bilder!!!

03712a22bf5d0a1aaa0db48cf61ad4cd.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
image.jpg Nest siste flaske av mitt første brygg. Vestkyst sett. Prøvesmakte brygg nr 2 i går. Duvelklone etter egen oppskrift (selvfølgelig lest meg opp der).. den bør modnes litt til, men var som å drikke Duvel. Jeg har blitt utrolig glad i min nye hobby til tross for mitt korte løp så langt. :)
 
Sist redigert:
Nest siste flaske av mitt første brygg. Vestkyst sett. Prøvesmake brygg nr 2 i går. Duvelklone etter egen oppskrift (selvfølgelig lest meg opp der).. den bør modnes litt til, men var som å drikke Duvel. Jeg har blitt utrolig glad i min nye hobby til tross for mitt korte løp så langt. :)

Knall med slike poster, keep it up! :D
 
Har fruen sydd frakker? Veldig fine :)
Men plastdingsen på gjærlåsen matcher jo ikke?!?? :eek::D

Fruen (LIML/Marit) tar sterk avstand fra påstanden om at gjærlåsplastdingsene ikke matcher. Siden det er hun som forvalter den estetiske kompetansen her i huset, ser jeg meg tvunget til å ta sterk avstand fra påstanden om at gjærlåsplastdingsene ikke matcher.
 
Joda, en aldeles nydelig NEIPA, men er det ikke på tide å brygge noe øl igjen snart?

hehe - ikke uventa, den der;).

Hvis du ser på signaturen min, så står det et spørsmålstegn der. Fritt fram for å komme med gode forslag, mao.:).

En rask gjennomgang av hva jeg har brygga siden nyttår: 3 tyske, 2 engelske, 2 amerikanske. Synes det er fin balanse der. Men ellers er det jeg er mest gira på nå, å prøve meg på en engelsk old ale med brett, og en flamsk rød. Og en barleywine - kanskje med brett, den også? (Men det er mye som skal læres her.) Og så må det brygges en del mer med 34/ 70 mens sesongen er her.
 
NEIPA og Kommunisme ser jeg på som 2 sider av samme sak, rett og slett ikke fungerende. Har litt erfaring med kommunisme(eller restene av den etter mine turer til Russland), ikke så mye med NEIPA, og jeg tro vi lar det forbli sånn
 
Tilbake
Topp