Det jeg mente var at hvis du skal kjøpe flaske uten å ha innbytte, så tror jeg Byggmax er billigst (179 + 40). Ser også at Wassermaxx hos Europris er 220.Byggmax tar også kun kr 40,- i bytte. Det går gjerne litt tid mellom hver gang Europris, Clas Ohlson og tilsvarende har reduserte priser
Avhengig av antall fat (tvangskarb./ tapping). I utgangspunktet sier de ar det holder til 60 liter, men det kommer helt an på hvordan du regnerHvor ofte bytter dere disse flaskene? 40/50/70 kroner er jo ikke akkurat svimlende summer![]()
Det er hundre kr under panten det.For de som bor i nærheten av Moss, er det en som selger tomme sylindre for 20 kr stk. Han sender ikke
![]()
SodaStream/co2 tomme flasker | FINN-torget
15 stk solgt !!! Har ca 50 stk SodaStream/co2 flasker. Disse er tomme. Selges da jeg har for mange av dem. 20 kr stk. Sendes ikke. Søkeord: sodastream, sodastream flaske, sodastream flasker, sodastream flasker tomme, kullsyreflaske, kullsyre flasker, brusmaskin, kullsyremaskin, brusvann...www.finn.no
Denne? https://www.homebrew.no/kegland/102...ator-regulator-inline-regulator-med-manometerHar litt forskjellig, men har sansen for Mini Core 360 fra Kegland. En må bare behandle de pent![]()
Jeg har både SodeSteam (Ss) + 2kg og 5kg.Denne? https://www.homebrew.no/kegland/102...ator-regulator-inline-regulator-med-manometer
Såvidt jeg skjønner kan den kobles rett på en sodastream-flaske? Kan Sodastream-flaska da bare henge rett på fatet?
Dersom ølet i fatet er ferdig karbonert (enten naturlig, eller med tvang) så trenger jeg bare å ha CO2 kobla på for servering? Så jeg kan klare meg med en flaske som jeg bare flytter rundt etter hva jeg har lyst på?![]()
Aha, så jeg kan splitte etter regulatoren? Jeg trodde jeg måtte ha flere av dem.Jeg har både SodeSteam (Ss) + 2kg og 5kg.
Jeg hadde ikke kjøpt 2/5 nå.
I serveringsskapet har jeg kun Ss med 3/16 rør. Kobler på John Guest splittere dersom jeg trenger flere. De koster kronestykker.
Ja - du trenger kun en Ss og flytte rundt.
Du blir trolig lei av det… og da er 2++ med 3/16 en billig utvidelse
Vis vedlegget 74645
Det blir nødvendigvis samme serveringstrykk. Fungerer fint hos meg.Aha, så jeg kan splitte etter regulatoren? Jeg trodde jeg måtte ha flere av dem.
Kranen er festet til vannledning med typisk 15mm el.l. under vasken. Sett på en T med kuleventilSpørsmål: Jeg har en typisk kjøkkenvask fra Ikea, en sånn med nedtrekkbar slange for spyling som er rundt 30-32 mm. Dette innebærer fravær av gjenger for å koble på en bra tilkobling til hageslange for rask nedkjøling. Jeg har forsøkt diverse løsninger fra Jernia, biltema og temu som alle er litt for dårlig eller for liten. Er det noen som har en smart løsning på problemet, eller bør jeg kjøpe nytt hus med egen hageslange?
Hva du veitKranen er festet til vannledning med typisk 15mm el.l. under vasken. Sett på en T med kuleventil
Det er det som er greit med bl.a. dette forumet. Det er mennesker med mange forskjellige yrker og masse kunnskap.Hva du veit!!