Håhåhå, hvor er likerknappen, hvor er likerknappen
Ole Mørkved skrev:Håhåhå, hvor er likerknappen, hvor er likerknappen
LeRoj skrev:Greit nok det var et introduksjonstilbud, men den koster nå 33% mer enn introduksjonstilbudet.. Er vel ikke sånn at en taper penger på å selge til denne prisen skulle jeg tro?
Jeg for min del blir litt skeptisk til å betale 1000kr mer enn jeg vet andre har betalt for det, introdusksjonstilbud eller ikke.
LeRoj skrev:Greit nok det var et introduksjonstilbud, men den koster nå 33% mer enn introduksjonstilbudet.. Er vel ikke sånn at en taper penger på å selge til denne prisen skulle jeg tro?
Jeg for min del blir litt skeptisk til å betale 1000kr mer enn jeg vet andre har betalt for det, introdusksjonstilbud eller ikke.
Den ekstreme etterspørselen gjenspeiles nok i prisøkningen.
LeRoj skrev:Bjarte H skrev:LeRoj skrev:Greit nok det var et introduksjonstilbud, men den koster nå 33% mer enn introduksjonstilbudet.. Er vel ikke sånn at en taper penger på å selge til denne prisen skulle jeg tro?
Den ekstreme etterspørselen gjenspeiles nok i prisøkningen.
Burde ikke det gjort produktet billigere? Billigere frakt og kvantumsrabatt fra grossist ved større bestilling.
Tviler ikke på at dette er et bra produkt, men 4lapper er for mye.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
LeRoj skrev:Har rett over 3k til rådighet nå,
LeRoj skrev:Den ekstreme etterspørselen gjenspeiles nok i prisøkningen.
Burde ikke det gjort produktet billigere? Billigere frakt og kvantumsrabatt fra grossist ved større bestilling.
JensWiken skrev:Samma ka selger kjøper inn et produkt for. Selger fortjener det en må betale når produktet er billig i forhold til mye annet som blir solgt, og spess når selger har vært med på å utvikler produktet.
Salg skal dekke en del bakomarbeid.. jobb med å først og fremst finne frem til produktet, bestilling, dealing med priser at og frem, utvikling, henting, oppakking, pakking til kunde, sende til kunde.. og hvor mye support er ikke allerede gitt på B.B.30 her inne allerede.. sikkert ikke eneste plassen de har måttet gi support (før produktet har kommet).
De skal visst komme i morgen tidlig.John P skrev:Har varene annkommet land mon tro?