Beer Brew 30

Ole Mørkved skrev:
Håhåhå, hvor er likerknappen, hvor er likerknappen :)

Hjelper denne?

facebook_like_button_big.jpg
 
Hva var det som gjorde at Beerbrew30 plutselig kostet 1000kr mer, var det sånn at det tapes penger å selge denne for 3000kr og dermed er prisen oppjustert?
 
Greit nok det var et introduksjonstilbud, men den koster nå 33% mer enn introduksjonstilbudet.. Er vel ikke sånn at en taper penger på å selge til denne prisen skulle jeg tro?

Jeg for min del blir litt skeptisk til å betale 1000kr mer enn jeg vet andre har betalt for det, introdusksjonstilbud eller ikke.
 
LeRoj skrev:
Greit nok det var et introduksjonstilbud, men den koster nå 33% mer enn introduksjonstilbudet.. Er vel ikke sånn at en taper penger på å selge til denne prisen skulle jeg tro?

Jeg for min del blir litt skeptisk til å betale 1000kr mer enn jeg vet andre har betalt for det, introdusksjonstilbud eller ikke.

Du får handle hos VinOgBar da, de har et introtilbud på ca 3500, og fullpris 3999, om du føler det er bedre :)
Tror dog denne fra ølbrygging er kanskje litt bedre enn V&B sin siden det er andre modifikasjoner som er gjort hos ølbrygging.
 
LeRoj skrev:
Greit nok det var et introduksjonstilbud, men den koster nå 33% mer enn introduksjonstilbudet.. Er vel ikke sånn at en taper penger på å selge til denne prisen skulle jeg tro?

Jeg for min del blir litt skeptisk til å betale 1000kr mer enn jeg vet andre har betalt for det, introdusksjonstilbud eller ikke.

Den ekstreme etterspørselen gjenspeiles nok i prisøkningen. Uansett er det lurt å vente til folk får erfaring med dette bryggeriet. Det er ikke en selvfølge at det fungerer like bra som man tror :)
 
Dersom jeg er ekstremt heldig håper jeg å få denne hjem til brygging i helga. Da kommer det er erfaringer fra meg ihvertfall :)
 
Den ekstreme etterspørselen gjenspeiles nok i prisøkningen.

Burde ikke det gjort produktet billigere? Billigere frakt og kvantumsrabatt fra grossist ved større bestilling.

Tviler ikke på at dette er et bra produkt, satser på den kommer på "tilbud" igjen :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
Slik er det jo med det meste man kjøper, man må slå til når det er gode tilbud i markedet. Som nå, siste dagen med gode rabatter på maltmøller hos bryggselv.
 
LeRoj skrev:
Bjarte H skrev:
LeRoj skrev:
Greit nok det var et introduksjonstilbud, men den koster nå 33% mer enn introduksjonstilbudet.. Er vel ikke sånn at en taper penger på å selge til denne prisen skulle jeg tro?

Jeg for min del blir litt skeptisk til å betale 1000kr mer enn jeg vet andre har betalt for det, introdusksjonstilbud eller ikke.

Den ekstreme etterspørselen gjenspeiles nok i prisøkningen.

Burde ikke det gjort produktet billigere? Billigere frakt og kvantumsrabatt fra grossist ved større bestilling.

Tviler ikke på at dette er et bra produkt, men 4lapper er for mye.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Tja. Kjøpt i Norge koster en BoilerMaker like mye. Da får du ikke med innerkjele og varme... Hvis BeerBrewen fungerer etter hensikten, vil jeg si det er relativt rimelig, egentlig.
 
Har rett over 3k til rådighet nå, og kunne godt tenkt meg denne saken selv.. Litt ergelig å tenke på jeg kunne kjøpt den for 3k, nå må jeg i alle fall vente litt med innkjøpet.

Har en 2a mølle, så det er i boks, forøvrig veldig bra tilbud fra bryggselv som du sier.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
 
LeRoj skrev:
Har rett over 3k til rådighet nå,

Kva med ein krabbekokar på 40l frå netthendelen el.l til 500-600,- ein kjøleboks til mesk og ein til hlt. Siste med eige varmeelement frå vannkokar til 139,- eller der omkring.

Billegare og meir fleksibelt vil eg tru...
 
LeRoj skrev:
Den ekstreme etterspørselen gjenspeiles nok i prisøkningen.

Burde ikke det gjort produktet billigere? Billigere frakt og kvantumsrabatt fra grossist ved større bestilling.

Hvis det hadde vært større konkurranse så hadde det nok blitt litt mer priskrig. Uansett, som Gahr sier, 4000 er den sikkert verdt :)

Men du klarer å ordne deg et minst like godt bryggeri for 3000,- hvis du ikke er redd for å mekke litt. Tror jeg :)
 
LeRoj skrev:
Greit nok det var et introduksjonstilbud, men den koster nå 33% mer enn introduksjonstilbudet.. Er vel ikke sånn at en taper penger på å selge til denne prisen skulle jeg tro?

Jeg for min del blir litt skeptisk til å betale 1000kr mer enn jeg vet andre har betalt for det, introdusksjonstilbud eller ikke.

Samma ka selger kjøper inn et produkt for. Selger fortjener det en må betale når produktet er billig i forhold til mye annet som blir solgt, og spess når selger har vært med på å utvikler produktet.
Salg skal dekke en del bakomarbeid.. jobb med å først og fremst finne frem til produktet, bestilling, dealing med priser at og frem, utvikling, henting, oppakking, pakking til kunde, sende til kunde.. og hvor mye support er ikke allerede gitt på B.B.30 her inne allerede.. sikkert ikke eneste plassen de har måttet gi support (før produktet har kommet).

Får jeg gode bildekk til 300kr stk, så bryr det meg katten om selger har bestalt 50kr stk.. Billilg for meg er bra for meg :) Tjener selger gode penger, bra jobba! :)
 
JensWiken skrev:
Samma ka selger kjøper inn et produkt for. Selger fortjener det en må betale når produktet er billig i forhold til mye annet som blir solgt, og spess når selger har vært med på å utvikler produktet.
Salg skal dekke en del bakomarbeid.. jobb med å først og fremst finne frem til produktet, bestilling, dealing med priser at og frem, utvikling, henting, oppakking, pakking til kunde, sende til kunde.. og hvor mye support er ikke allerede gitt på B.B.30 her inne allerede.. sikkert ikke eneste plassen de har måttet gi support (før produktet har kommet).

En annen ting man også må ta med i betraktningen, er at selger påttar seg et aldri så lite forbrukeransvar, mtp. reklamsjoner.
 
Tilbake
Topp