Beer Brew 30

Aleksander_B skrev:
Nå er det ikke lenge igjen gutar! Oh joy!

Jo, jeg har nå fått bekreftet at containeren nå ligger (og har ligget en stund) i Rotterdam og at den ankommer Kristiansand 25.nov. Dette er en fredag så vi kommer til å gjøre vårt beste for å få den ut av havna denne dagen slik at vi også kan få helgen på å pakke og sende ut.
Så alle får så fort vi klarer det! Og til dere som skal hente - dere kan bare komme fra mandag av og videre.

Uff, jeg må nå igjen komme med en melding om utsettelse. Jeg fikk nå beskjed fra Håkull shipping om at pga problemer med tett tåke i havna i Rotterdam så er utskiping forsinket. Dermed må vår container vente på neste båt til Kristiansand som ankommer 30. nov.
Så beklager folkens enda en forsinkelse.
Det eneste jeg kan love et at når de ankommer oss så er alt nå klart for raskest mulig utsendelse.

For min del er jeg nesten glad for forsinkelsene, første helga i desember er ledig, det er lenge siden sist helg jeg var i den situasjonen. Nå får jeg ihvertfall tid til å brygge :)

Jeg blåser da mot nordvest, så jeg er jo med på å forsterke medvinden?
Den båten skal surfe inn til Norge, hele veien...

Dette utstyret har litt å leve opp til nå. Men det fine er jo at med så mange som har det, så skal det ikke så mye til før noen finner en suksessoppskrift på hvordan utstyret bør brukes :) Men med kuleventil og snart ein pumpeløsning ligger nok Per Inges oppsett et par hakk foran. Mon tro hva V&B greier å komme opp med av finesser.

Så lenge folk ikke forventer et mirakelbryggeri går det nok godt. VinOgBar har så mye forskjellig i butikken sin, at de kan nok mekke sammen noen gode løsninger på resirkulering osv. de også.

gustavf skrev:
Er ikke dette et innkjøpssamarbeid, så det er snakk om eksakt samme utstyr?

Dette er sannsynligvis samme koker som vi benytter, bare at her er det nivåindikator også. Den har vi fjernet på våre.
Men resten er levert av en annen leverandør enn hva vi benytter. Også på det utstyret som våre leverandør leverte, har vi fått til flere endringer: Større silkar og større kjøler.

Tilbake
Topp