Aleksander_B
Dommer
JørnP skrev:+1!Odland skrev:Inviterer meg hjem til deg for å titte på maskinen når den kommer.
No Prob! Hjemmebryggere er alltid velkomne
Ser enda mer fram til dagen denne kommer hjem etter dagens brygging.
JørnP skrev:+1!Odland skrev:Inviterer meg hjem til deg for å titte på maskinen når den kommer.
igniztion skrev:Termostaten er en rund vribryter som sitter på basen.
Og ja det er væsknivåmåler
Sent from my Galaxy S 2 using tapatalk.
Aleksander_B skrev:Har du vært med på bryggekurs da denne har blitt demonstrert?
igniztion skrev:Og ja det er væsknivåmåler
MudGun skrev:Lurer veldig på kva avstanden er frå botn opp til underkant av holet til kran?
Sjølvsagt med tanke på trub og liknande.
G
Rasmus Skern-Mauritzen skrev:Ser smart ud på sin vis... men jeg er lidt skeptisk til 2500W for at bringe ca 25 liter i kog...
Vil ikke det tage en god stund?
Jeg bruger selv et 10000W gasblus og og jeg har god tid fra jeg tænder tændstikken til jeg kan begynde at mæske.
Det tager også en stund før jeg får vørteren til at koge...
Er der nogen der har erfaring med at bruge såpas "lite" effekt?
Rasmus
Rasmus Skern-Mauritzen skrev:Ser smart ud på sin vis... men jeg er lidt skeptisk til 2500W for at bringe ca 25 liter i kog...
Vil ikke det tage en god stund?
Jeg bruger selv et 10000W gasblus og og jeg har god tid fra jeg tænder tændstikken til jeg kan begynde at mæske.
Det tager også en stund før jeg får vørteren til at koge...
Er der nogen der har erfaring med at bruge såpas "lite" effekt?
Rasmus
Torvald skrev:Må inrømme at eg var temmelig skeptisk i begynelsen, men nå virker dette produktet som eit ganske gjennomtenkt produkt. Hadde ikkje kjøpt det sjølv sida eg sverger til eit system med HLT, meskekjel og kokekjel, men dette er sikkert gull verdt for folk som vil starte med all-grain. Fikk me forresten svar på kor mange mm hulla i silbunnen var på?
Ole Mørkved skrev:Det er nok ikke første gangen at "keep it simple" virkelig har noe for seg.
Nå sliter jeg bare med et middels alvorlig tilfelle av ventefeber.....
Aleksander_B skrev:Ole Mørkved skrev:Det er nok ikke første gangen at "keep it simple" virkelig har noe for seg.
Nå sliter jeg bare med et middels alvorlig tilfelle av ventefeber.....
Du er langt fra alene. Går rundt og tenker på denne hele tia. Vil brygge!!!