Aleksander_B
Dommer
Aleksander_B skrev:Her er de bildene jeg fikk av Per Inge av meskekaret.
Ser fint ut. Har bestilt meg en da jeg trenger å brygge inne i vinter. (Noe været i dag har bevist)
Lager meg ett sirkulasjons system med pumpe. Tenker også å bytte tappekran med en skikkelig kuleventil. Muligens innstalere ett termometer også.
Aleksander_B skrev:Fungerte det nå? Må ha skjedd en feil da jeg så bildene, men ikke dere. Nå skal det være ordnet ihvertfall
Supertørst skrev:Aleksander_B skrev:Fungerte det nå? Må ha skjedd en feil da jeg så bildene, men ikke dere. Nå skal det være ordnet ihvertfall
ser fortsatt ikke bildene jeg Ser ut som de ligger lagret på gmailen din og den får ikke vi andre tilgang til her på forumet.
neslekkim skrev:Supertørst skrev:Aleksander_B skrev:Fungerte det nå? Må ha skjedd en feil da jeg så bildene, men ikke dere. Nå skal det være ordnet ihvertfall
ser fortsatt ikke bildene jeg Ser ut som de ligger lagret på gmailen din og den får ikke vi andre tilgang til her på forumet.
Bildene er der de, men selvsagt ikke i posten du svarte på, der de feil linker er inkludert, i den opprinnelige posten som ble redigert er det perfekt.
Aleksander_B skrev:Her er de bildene jeg fikk av Per Inge av meskekaret.
Ser fint ut. Har bestilt meg en da jeg trenger å brygge inne i vinter. (Noe været i dag har bevist)
Lager meg ett sirkulasjons system med pumpe. Tenker også å bytte tappekran med en skikkelig kuleventil. Muligens innstalere ett termometer også.
Aleksander_B skrev:Det står på siden at silkaret er av rustfritt stål. Skal man tolke hele setningen antar jeg at selve kokekaret er av rustfritt stål.
Da er det å vaske deretter.
Leter litt omkring pumpe til sirkulasjon.
Duger denne?:
http://www.ebay.com/itm/24V-DC-CPU-Cooling-CAR-Brushless-Water-Pump-DC40-2470-/250878881631?pt=UK_HomeGarden_Garden_PondsWaterFeatures_UK&hash=item3a698bef5f#ht_4632wt_1185
Dersom denne ikke er god nok kom gjerne med tips. Har også sett pumpen fra Lund teknik. Men 750DKK + frakt og moms er lite fristende.
Akkurat denne pumpa finnes på ebay i PP-plast også. Da tåler den 100 grader. Bare husk at denne ikke er 'self priming', som betyr at pumpa må monteres under væskenivået slik at det kan renne vørter inn i den før den startes.Aleksander_B skrev:Det står på siden at silkaret er av rustfritt stål. Skal man tolke hele setningen antar jeg at selve kokekaret er av rustfritt stål.
Duger denne?:
http://www.ebay.com/itm/24V-DC-CPU-Cooling-CAR-Brushless-Water-Pump-DC40-2470-/250878881631?pt=UK_HomeGarden_Garden_PondsWaterFeatures_UK&hash=item3a698bef5f#ht_4632wt_1185
Dersom denne ikke er god nok kom gjerne med tips. Har også sett pumpen fra Lund teknik. Men 750DKK + frakt og moms er lite fristende.
Her har de pumpe til deg:Aleksander_B skrev:Det står på siden at silkaret er av rustfritt stål. Skal man tolke hele setningen antar jeg at selve kokekaret er av rustfritt stål.
Duger denne?:
gustavf skrev:Et annet tips:
Ikke kall dette «et profesjonelt bryggeapparat». Det er ikke på noen måte et profesjonelt bryggeapparat, eller profesjonelt bryggeri. Det ser mye bedre ut å si noe slikt som «et solid bryggeri for seriøse hjemmebryggere».
DittoOle Mørkved skrev:Vel, jeg er frelst i hvert fall. Her skal det kjøpes