Beer Brew 30

Før eg fekk vita om "Beer Brew 30" fekk eg sjølv same ideen og har bestilt meg ein engelsk "water boiler".  Eg ser jo her på forumet at det har vore mange andre med same tanken som meg i lang tid.   I England kostar ein 30L/40L kokar 85/99 GBP - altså godt under tusenlappen.  Om ein er i England må ein også betala deira moms (VAT) på 20%.    Du finn slike om du søkjer på BURCO C30STHF eller Buffalo CC193.  Begge desse har skjult element i botnen og har ikkje måleglas på utsida - berre kran.    Eg endte opp med Burco kokaren sidan den hadde 3KW element (under botnen - ikke synleg element i kjelen) og sidan eg fekk den for 99GBP.  Burco kosta også 99GBP men då det vart snakk om eksport steig prisen til 154 GBP.  Og den hadde berre 2.6KW oppvarming.  Ulempa med å kjøpa frå England er at engelskmenna er relativt råe på prisar på frakt.   Eg har importert dobbelt så mykje i både volum og vekt frå California (med DHL på 4-5 dagar) som det kosta å senda vannkokaren frå England til Norge.  Det er også få av dei som vil eksportera - det tok vel 10-15 e-postmeldinger før eg fekk tak i nokon som kunne eksportera.     Min ender opp på omlag 2500 kroner inklusive frakt og MVA.  Så må eg fjerna overoppvarmingssikringa i den for å få den til å koka.

Eg for min del vil heller bruka dei ekstra kronene eg ikkje bruker på å kjøpa Beer Brew 30 på å kjøpa betre temperaturstyring (PID) og pumpe (same som i speidelen er på veg) og ha moro av å ha skrudd i hop noko sjølv.    Og mesketank for bruk inne i vannkokaren skal det vel også bli ei råd med - eg har nokre idear der.  Så om eg er heldig har eg snart ein semi automatisk speidel light og kan trykkja på knappane når eg vil at pumpa skal gå eller temperaturen skal aukast.  

Men først må eg få vita kor eg får tak i rustfrie hurtigkoblingar.  
 
katla skrev:
Før eg fekk vita om "Beer Brew 30" fekk eg sjølv same ideen og har bestilt meg ein engelsk "water boiler".  Eg ser jo her på forumet at det har vore mange andre med same tanken som meg i lang tid.  I England kostar ein 30L/40L kokar 85/99 GBP - altså godt under tusenlappen.  Om ein er i England må ein også betala deira moms (VAT) på 20%.    Du finn slike om du søkjer på BURCO C30STHF eller Buffalo CC193.  Begge desse har skjult element i botnen og har ikkje måleglas på utsida - berre kran.    Eg endte opp med Burco kokaren sidan den hadde 3KW element (under botnen - ikke synleg element i kjelen) og sidan eg fekk den for 99GBP.  Burco kosta også 99GBP men då det vart snakk om eksport steig prisen til 154 GBP.  Og den hadde berre 2.6KW oppvarming.  Ulempa med å kjøpa frå England er at engelskmenna er relativt råe på prisar på frakt.  Eg har importert dobbelt så mykje i både volum og vekt frå California (med DHL på 4-5 dagar) som det kosta å senda vannkokaren frå England til Norge.  Det er også få av dei som vil eksportera - det tok vel 10-15 e-postmeldinger før eg fekk tak i nokon som kunne eksportera.    Min ender opp på omlag 2500 kroner inklusive frakt og MVA.  Så må eg fjerna overoppvarmingssikringa i den for å få den til å koka.

Eg for min del vil heller bruka dei ekstra kronene eg ikkje bruker på å kjøpa Beer Brew 30 på å kjøpa betre temperaturstyring (PID) og pumpe (same som i speidelen er på veg) og ha moro av å ha skrudd i hop noko sjølv.    Og mesketank for bruk inne i vannkokaren skal det vel også bli ei råd med - eg har nokre idear der.  Så om eg er heldig har eg snart ein semi automatisk speidel light og kan trykkja på knappane når eg vil at pumpa skal gå eller temperaturen skal aukast. 

Men først må eg få vita kor eg får tak i rustfrie hurtigkoblingar. 

Kunne jo nesten reist til London og henta selv med det påslaget.

For min del er det vel verdt 500,- å få meskerør og kjøler inkludert. Samt at det er fint å slippe modifisering før den kan brukes.
 
Vi hadde et introduksjonstilbud på denne. Men riktig pris på denne er 3990 når vi regner et normalt påslag på våre kostnader.

BB30 var brukbar da vi oppdaget den, men vi har allikvel gjort mange forandringer som har tatt prisen opp. Feks var silkaret bare på 19 liter opprinnelig, nå er det på 26. Det fulgte heller ikke med noen kjøler. Denne har vi nå fått laget i rustfritt stål, med ekstra tynne vegger i røret for at kjølingen skal være mest mulig effektiv.
 
Når det gjelder levering så får jeg nå høre at båten er kommet til kai i Kristiansand, men at storm med orkan i kastene gjør at de ikke tør losse båten før vinden løyer. Vi håper allikevel at vi skal få containeren hit i dag, men det kan hende at det blir utsatt til i morgen.
 
Aleksander_B skrev:
Dersom jeg er ekstremt heldig håper jeg å få denne hjem til brygging i helga. Da kommer det er erfaringer fra meg ihvertfall :)

Vi klarer nok ikke å sende ut før i morgen. Det betyr at du nok tidligst vil ha den på mandag. Hvis ikke du har noen i nærheten som skal til Stavanger da...? For alle som skal hente hos oss kan komme i morgen om de vil. Adresse: Reddalsveien 225 i Grimstad.
 
olavgn skrev:
Har man kommet nærmere noen pumpeløsning?
Jo vi jobber fremdeles med det. Grunnen til at det tar litt tid er at vi ønsker å teste dette over en god stund før vi går for det.
Det blir sannsynligvis en boks til å sette på bordet ved siden av BB30 (eller tilsvarende) Fra denne boksen går det et rør opp som bøyer seg inn over gryta. I den andre enden blir det en fleksibel slange og kobling mot kran. Boksen vil også ha en timer.

Det ser nå ut som dette tar litt lenger tid enn hva jeg trodde mht testing. Derfor blir den nok ikke leveringsklar nå før jul. Men ikke så lenge etterpå håper jeg.
 
Per Inge skrev:
olavgn skrev:
Har man kommet nærmere noen pumpeløsning?
Jo vi jobber fremdeles med det. Grunnen til at det tar litt tid er at vi ønsker å teste dette over en god stund før vi går for det.
Det blir sannsynligvis en boks til å sette på bordet ved siden av BB30 (eller tilsvarende) Fra denne boksen går det et rør opp som bøyer seg inn over gryta. I den andre enden blir det en fleksibel slange og kobling mot kran. Boksen vil også ha en timer.

Det ser nå ut som dette tar litt lenger tid enn hva jeg trodde mht testing. Derfor blir den nok ikke leveringsklar nå før jul. Men ikke så lenge etterpå håper jeg.


I og med at dette er noe dere ennå er i "design-fasen" på, så tillater jeg meg et lite innspill:
Kanskje det hadde vært mulig å fått inn en enhet for temperaturstyring også i boksen, ala UT 200 eller kanskje en enkel PID? Da ser jeg for meg at man får regulert temperaturen på meskingen temmelig presist. 
Nå er jo ikke prisen på slik elektronikk spesielt dyrt i Kina, så kanskje det ikke ble den store forskjellen når man likevel får bygget en egen enhet til BB30?
 
Føler at jeg må trygle og krype på mine knær. Dersom dere får partiet inn idag, kan dere få sendt noen avgårde idag?

Typisk nok er det kun denne helga i hele desember hvor jeg har fri og kan brygge... :(
 
Aleksander_B skrev:
Føler at jeg må trygle og krype på mine knær. Dersom dere får partiet inn idag, kan dere få sendt noen avgårde idag?

Typisk nok er det kun denne helga i hele desember hvor jeg har fri og kan brygge... :(

Jeg tror de kommer inn i dag, men etter kl 16. Og da er jo posten gått...
Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...
 
Tilbake
Topp