Sånn, der skal ting være fikset, to endringer ble gjort:
- Alle epostadresser sammenlignes uavhengig av store/små bokstaver
- Du må faktisk ha betalt medlemskapet for å få tilgang til gruppen. Sistnevnte røk det ut 650 medlemmer på.
Ok, da så. Men ellers liker jeg oppdateringa veldig godt, bra jobba. Da er det bare å smøre seg med tålmodighet, og vente på Tapatalk-oppdateringJa, første post i denne tråden.
Jeg tror Tapatalk skal fungere nå.
Forøvrig må jeg bare få si noen ord om mitt forhold til Tapatalk: Forbanna drittsystem.
Det er et OK system for sluttbrukeren, men for en forumadministrator er det et mareritt og omtrent like lystbetont som gårsdagens hendelse på kjøkkenbenken.Vis vedlegget 12897
.....
Så sånn i korte trekk er det altså omtrent like mye jobb å drifte Tapatalk som resten av forumet, dersom man både skal stoppe det fra å ødelegge for vanlige brukere og gjøre forsvarlig sikkerhetspatching.
Om det er slik du skriv: kvifor brukar ein så mykje tid og ressursar på Tapatalk? Eg kan forsåvidt forstå at det gamle forumet funka dårleg på mobilar men dette nye er vel laga slik at det det skal virka godt både på mobil, nettbrett og i vanleg pc/mac nettlesar.
En annen ting: forumet aksepterer ikke brukernavnet mitt i påloggingen lenger, kun mailadresse..?
Jeg står fortsatt som 'New Member' og 'Det lille ekstra' er ikke å se. Jeg er Norbryggmedlem, og hadde tilgang til 'Det lille ekstra' før omleggingen.Forumet er nå oppdatert og kjører på XenForo som motor for det tekniske.
Den viktigste endringa er at utseendet er helt nytt. Bruk denne tråden for å rapportere feil og problemer med den nye løsningen.
Kjente feil:
Tilgang til «Det lille ekstra» for medlemmer er ikke klart.Rettet 2014-06-05