Har du tegnet den selv ?Fikk lagt på en avrunding i nedkant av ringen og en ekstra kant som gjør at den ligger mer stødig. Både adapteren og flaska sitter som støpt nå.
Vis vedlegget 42607 Vis vedlegget 42608
Pent er det ikke, men det løser et problem du ikke er alene om å ha.Lei av å følge slangen fra kran til fat. En enkel krok for festing av post-it
Vil etterhvert printe/ skrive ut tekst i plasten.Pent er det ikke, men det løser et problem du ikke er alene om å ha.
litt sent men største forskjellen på den nye personlige lisensen, kontra den gamle ikkje-kommersielle er begrenset adgang til skytjenester. får f.ex. ikkje bruke alle import funksjonene som ligger i sky (det utelukker .sldprt bl.a.) og at de har begynt å kreve mer dokumentasjon fra oppstartsselskaper for å sikre at de får betalt av de som skal betale. endringene ble innført desember 2019.Har ikke sjekket hvilke begrensninger som ligger i gratisutgaven, gjetter på at de ikke skaper problemer for hobbybruk.
Tja, hva kalles det da. Her:Hvor skal den kobles til?
Har Creality CR-10S, men ikke Pro, så det er mulig det er en kontakt som ikke finnes på min.
Kan lage dem pene også...Pent er det ikke, men det løser et problem du ikke er alene om å ha.
Fant du ut av det?Fant et nyttig bilde i en review:
Det følger med en spade.Tror jeg blir fornøyd med Crealityen. Men hvordan løsne ferdige print?
Joda. Men Petg sitter som rakker'n. Abs løsner, har funnet et cellulosebasert kabinett som skal testes etter hvert. Har prøvd Armadillo for print med smådetaljer som må være sterke, men det er ikke helt på høyde med Abs.Fant du ut av det?
Det følger med en spade.
Jeg har samme printeren. Har hatt litt problemer med kvaliteten når jeg printer. Det er ikke alltid jeg får til en god "print". fikk et tips om at disse printerene er veldig følsomme for tempsvingninger så jeg får se om jeg bygger meg ett kabinett til den..
Jeg slet litt med å få løsnet modellene og endte opp med å varme opp plata til 60-70 grader. Da løsnet den enkelt. mulig det vil hjelpe?Joda. Men Petg sitter som rakker'n. Abs løsner, har funnet et cellulosebasert kabinett som skal testes etter hvert. Har prøvd Armadillo for print med smådetaljer som må være sterke, men det er ikke helt på høyde med Abs.
Joda. Men Petg sitter som rakker'n. Abs løsner, har funnet et cellulosebasert kabinett som skal testes etter hvert. Har prøvd Armadillo for print med smådetaljer som må være sterke, men det er ikke helt på høyde med Abs.