Hva har du 3D printet i dag

Adapter til Pegas mottrykksfyller. Den i metall fungerer ok, men tror denne blir bedre. De første jeg laget ble helt elendig, de hang nesten ikke sammen, Skjønte ikke hvorfor før jeg så at infill sto på 0%. Ble et par hakk bedre med infill 100% :D

PSX_20191207_165720.jpg PSX_20191207_165816.jpg PSX_20191207_170841.jpg PSX_20191207_165745.jpg
 
Sist redigert:
Lei av å følge slangen fra fat til kran. En enkel krok for festing av små post-it. 32mm i diameter for tight fit.
Postit-2mm.stl
4f43d061d450ed0005e269becfe598bf.jpg
 
Sist redigert:
Har ikke sjekket hvilke begrensninger som ligger i gratisutgaven, gjetter på at de ikke skaper problemer for hobbybruk.
litt sent men største forskjellen på den nye personlige lisensen, kontra den gamle ikkje-kommersielle er begrenset adgang til skytjenester. får f.ex. ikkje bruke alle import funksjonene som ligger i sky (det utelukker .sldprt bl.a.) og at de har begynt å kreve mer dokumentasjon fra oppstartsselskaper for å sikre at de får betalt av de som skal betale. endringene ble innført desember 2019.

veldig skeptisk til å fortsette å bruke fusion360 da eg er redd dette bare er begynnelsen på restriksjoner. samtidig hinter de om at de skal komme med støtte for FDM printere i sliceren som hittil har vært begrenset til svindyre SLS maskner.
 
Noen her som har Creality CR-10S Pro V2? Har en knekt kontakt og trenger å vite om rød eller brun er ytterst på 5-pinskontakten som henger sammen med flatkabelen.
08e752db8b49701ebbc16ef7c07c2e0a.jpg
 
Hvor skal den kobles til?
Har Creality CR-10S, men ikke Pro, så det er mulig det er en kontakt som ikke finnes på min.
 
Det er vel det som kalkes extruder, men det ligner ikke på min i det hele tatt. Det var da voldsomt så mange ledninger i den flatkabelen?
 
Fant et nyttig bilde i en review:
5ff01cc47877603f3f1f812d16ae1034.jpg
Fant du ut av det?
Tror jeg blir fornøyd med Crealityen. Men hvordan løsne ferdige print?
Det følger med en spade.

Jeg har samme printeren. Har hatt litt problemer med kvaliteten når jeg printer. Det er ikke alltid jeg får til en god "print". fikk et tips om at disse printerene er veldig følsomme for tempsvingninger så jeg får se om jeg bygger meg ett kabinett til den..
 
Fant du ut av det?

Det følger med en spade.

Jeg har samme printeren. Har hatt litt problemer med kvaliteten når jeg printer. Det er ikke alltid jeg får til en god "print". fikk et tips om at disse printerene er veldig følsomme for tempsvingninger så jeg får se om jeg bygger meg ett kabinett til den..
Joda. Men Petg sitter som rakker'n. Abs løsner, har funnet et cellulosebasert kabinett som skal testes etter hvert. Har prøvd Armadillo for print med smådetaljer som må være sterke, men det er ikke helt på høyde med Abs.
 
Joda. Men Petg sitter som rakker'n. Abs løsner, har funnet et cellulosebasert kabinett som skal testes etter hvert. Har prøvd Armadillo for print med smådetaljer som må være sterke, men det er ikke helt på høyde med Abs.
Jeg slet litt med å få løsnet modellene og endte opp med å varme opp plata til 60-70 grader. Da løsnet den enkelt. mulig det vil hjelpe?
 
Tilbake
Topp