Hvorfor ikke bare bestille det dere trenger der og da?
Mye mer praktisk
Denne får du beef på.
Ville hatt acidulated og black også i tillegg til lista di Finn som ellers ser super ut.
Sporer vekk fra beef, OG slenger ut et oppfølgingsspm.
Nå som man (snart) vet hva man skal ha, hvordan lagrer folk dette?
Matlageret mitt blir på sikt en matbit hvor det varierer mellom 8 og 15 grader avhengig av årstid.
Hva gjelder fuktighet er jeg noe usikker på, men vil vel gjette not fuktig, men det er kun på bakgrunn av at det er kjeller mot fjell/jord.
Hvorfor ikke bare bestille det dere trenger der og da?
Mye mer praktisk
Jeg har fortsatt mye av spesialmaltet jeg hadde sist jeg skrev her en del av det brukes sjeldent, men jeg hiver stort sett ikke malt, selvom det er gammelt.
Har sekker med Maris Otter, Pilsner og Hvetemalt, og de er det grei turnaround på.
At ikkje du starter profesjonelt, er et av de største mysteriene innen ølbrygging...
Du kunne hatt Norges minste picobryggeri(?).Det kreves en del mer enn å ha handla inn en masse malt i hytt og vær, er jeg redd.
Noen av oss er ubrukelige til å planlegge. Men akkurat det der klarer selv jeg å få til.Hvorfor ikke bare bestille det dere trenger der og da?
Mye mer praktisk
"Høyeksklusive batcher - short & shoddy".Du kunne hatt Norges minste picobryggeri(?).
Høyeksklusive batcher
Du har gangavstand til BS, og er ikke meningsberettiget.
Men jeg har enda kortere vei til maltbua mi - og den er åpen i helgene, også.
Til tross for at jeg handler inn per brygg, så tipper jeg du - med din turnover - er like ofte i bryggesjappa for å kjøpe malt som meg.
Men skjønner jo at det ville vært upraktisk å kjøre til Strømmen Hjemmebrygg 3-4 ganger i uka.