Sorry. Kan ikke svare på det.Jeg har gjengeinnsats, jeg trenger bare å vite diameter innerst på håndtaket/ytterst på krana.
Sorry. Kan ikke svare på det.Jeg har gjengeinnsats, jeg trenger bare å vite diameter innerst på håndtaket/ytterst på krana.
Det går bra. Noen kan, og hvis ikke får jeg utsette produksjon til jeg får kranene i hus.Sorry. Kan ikke svare på det.
3/8"-16 UNC. Standard for alle kranhåndtak.Nå som det blir fat og sånt på meg også trenger jeg håndtak til tappekranene. Noen som har intertapkraner som kan fortelle meg hvilken diameter de bør ha innerst ved krana?
Det er gjengene. De har jeg. Jeg trenger ytre diameter på nederste del av håndtaket.3/8"-16 UNC. Standard for alle kranhåndtak.
Ø 17.8 mmDet er gjengene. De har jeg. Jeg trenger ytre diameter på nederste del av håndtaket.
Jeg har skrudd fast frostvakten i ei treplate som har bra med luft rundt. Blei rikelig varmt inni skapet og det blei faktisk noe bobler i plasten på bakveggen etter å ha dratt fram gjæringsbøtta som stod der sist. Riktignok 32-33 graders kveik temperatur da.Eg trenger at det ikke fryser i kjøleskapet. Ser det er litt omdiskutert med frostvakten inn der, pga dårlig ventilering.
Skal sove godt uten å tenke på at eg setter hele hagestua i fyr og flamme.
Jeg har skrudd fast frostvakten i ei treplate som har bra med luft rundt. Blei rikelig varmt inni skapet og det blei faktisk noe bobler i plasten på bakveggen etter å ha dratt fram gjæringsbøtta som stod der sist. Riktignok 32-33 graders kveik temperatur da.
Skal jo en del til for at den står så hardt på i et isolert kjøleskap at noe galt skulle skje på så lav temperatur.Jeg trenger bare til 3-6 grader.
Sant nok. Mest usikker på hvor jeg skal feste den.Skal jo en del til for at den står så hardt på i et isolert kjøleskap at noe galt skulle skje på så lav temperatur.
Flakser og fat? Kjøleskapet står i et uisolert hagestue.Varmebelte fra Kina. Mye kjekkere. De kan du kveile rundt hva du vil og.
Look what I found on AliExpress
https://s.click.aliexpress.com/e/bMPTZXuM
Flakser og fat? Kjøleskapet står i et uisolert hagestue.
Perfekt. Takk! Og så presist, da! Da blir det håndlagde håndtak i eik og rogn og Frøy veit hva. Med runer, selvsagt.Ø 17.8 mm
Oisann, har jeg bidratt til hedenskap her? [emoji5]Perfekt. Takk! Og så presist, da! Da blir det håndlagde håndtak i eik og rogn og Frøy veit hva. Med runer, selvsagt.
Jepp.Oisann, har jeg bidratt til hedenskap her? [emoji5]
Flaks i vei [emoji41] Eller tape de på veggene i kjøleskapet eller rundt gjæringsfat eller som meg: sleng en i bunnen av skapet og slapp av [emoji1417] Styrer med stc eller lignende.
OK. Varmer de såpass? Et helt normalt stort kjøleskap? Trodde de var relativt svake.
Beklager skepsisen. Men i så tilfelle er jo dette perfekt.
Eg stoler på personlig erfaring. Men er utstyrt med en generel skepsis.For å holde 40 grader kjører jeg en dobbelkontakt med to belter. Mine står og i en uisolert bod, men kjøleskapet er jo superisolert, og er ikke mye som skal til for å dra opp temperaturen.
Men dette er jo ren personlig erfaring selvsagt.
En liten lampe rett og slett? Hvorfor dette med aluminumsfolie?Tror egentlig du kam kle en 60w pære med aluminiumsfolie og sette den på i skapet, og det vil holde.