Tråden for dumme spørsmål.

Jeg har brukt den i NEIPA-sammenheng, og syntes ikke jeg fikk så mye ut av den, men det kan skyldes meg. Dette er sikkert et mye bedre svar: https://brulosophy.com/2016/09/01/the-hop-chronicles-hbc-366-formerly-equinox/
Litt tragisk at jeg ikke kom over den i testen av mine google forsøk, men greit å vite. Jeg er til stadighet ute etter en humle som kan gjenskape opplevelsen av jord under neglene, ferske furuskudd og ikke minst aromaen av kropplukten til snoop dog..

Takk for link :)
 
Litt tragisk at jeg ikke kom over den i testen av mine google forsøk, men greit å vite. Jeg er til stadighet ute etter en humle som kan gjenskape opplevelsen av jord under neglene, ferske furuskudd og ikke minst aromaen av kropplukten til snoop dog..

Takk for link :)

min erfaring med den humla er at jeg tror du vil bli skuffa
 
min erfaring med den humla er at jeg tror du vil bli skuffa
Det er jo ikke no greit, vel den var på salg så verdens ende er det ikke... Får vel ta meg en tur i skogen(bakhagen) når det engang blir vår, og nappe noen(mot min egen filosofi) furuskudd og brygge med de.
 
Noen som har bekjentskap med Eukanot og har lyst å dele sine erfaringer? Jeg finner endel forskjellige meninger, noen sier fersken og fruktig, andre sier furu og dank..

Så, for å få et litt klarere bilde av hvilken øl jeg vil bruke den i, kunne det hvert greit å høre hva folket her inne mener.
Om det er av betydning er det lupomax poser jeg besitter :)
SMASH med Eukanot
 
Hvilke dimensjoner er det på silikonslangene som brukes på Fermzilla Allrounder? De blir litt misfargede og nasty etter hvert, så tenkte å kjøpe erstatning som metervare, men fant ikke spesifikasjoner online og tenkte det var bedre å spørre enn å måle omtrentlig selv. :p
 
Trenger en bulletproof måte å feste tempføler utenpå en fermzilla. De står i en fryser så kan bli litt krise om den faller av.

Til nå har det gått i klut og tøffel med mye gaffa. Må finnes en enklere, bedre og mer permanent måte å gjøre dette på. Forslag?
 
Trenger en bulletproof måte å feste tempføler utenpå en fermzilla. De står i en fryser så kan bli litt krise om den faller av.

Til nå har det gått i klut og tøffel med mye gaffa. Må finnes en enklere, bedre og mer permanent måte å gjøre dette på. Forslag?
Jeg bruker lastestropp med isopor
 
har prøvd med jekkestropp men dunken er liksom litt for glatt og rund til at jeg får det til å sitte skikkelig. Kanskje en enklere stroppvariant er veien å gå. Takk for tips Glenn!
Jeg bruker tape og en avklippet bit liggeunderlag. Isopor eller en svamp fungerer også slik daastøl viser her.

image5.jpeg
 
To dumme spørsmål fra meg her.

1. Kan jeg bruke 33% kalsium klorid selv om den er gått ut på dato?
2. Hvis jeg kan det, bruker jeg gram eller milliliter når jeg skal måle opp?
 
Tilbake
Topp