Finn Berger
Moderator
Pektinase er vel og kalt "Vinenzym" på Europris
Takk
Pektinase er vel og kalt "Vinenzym" på Europris
Jeg foreslår å hjelpe kona med sluttleddet for å øke turnaround. Mye mer gøy!Cider på kveik?
Jeg har lyst til å teste hvor rask turnaround man kan få. Skal straks "ta tilbake" lageringskjøleskapet som dama har populert med cidere i det siste, så dvs at hun får ikke kjørt doble batcher lengre.
Noen som har prøvd dette? Folk gjærer jo øl på noen dager. Hvordan blir det med enkle sukkerarter? Kan det bli too much av det simple? Opprydding er det jeg ikke er intressert i, skal være rent.
Cider på kveik?
Jeg har lyst til å teste hvor rask turnaround man kan få. Skal straks "ta tilbake" lageringskjøleskapet som dama har populert med cidere i det siste, så dvs at hun får ikke kjørt doble batcher lengre.
Noen som har prøvd dette? Folk gjærer jo øl på noen dager. Hvordan blir det med enkle sukkerarter? Kan det bli too much av det simple? Opprydding er det jeg ikke er intressert i, skal være rent.
Du får en slik billig på eBay også (fra Kina selvfølgeli). Meskekaret mitt har stått på en slik i alle år.
Hvordan bestiller jeg mindre enn 100g malt hos brewshop?
Hvorfor skal du bestille mindre enn 100g? De tar jo bokstavelig talt 3-4 kroner for 100g og su kan like godt veie opp det du trenger hjemme.
Det står på siden deres:Sett at jeg vil ha en maltblanding som blant annet består av 50g amber i tillegg til andre malttyper. Hvordan løser jeg det?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Og da tar de høyde for det når prisen beregnes? Denne bestillingsløsningen er utrolig dårlig rett og slett, og legger jo opp til at kunder både bestiller feil og sannsynligvis også at de som plukker hos butikken gjør feil. I tillegg er det jo veldig tungvindt først å legge inn 100g for så å kommentere at man bare vil ha 70g. Kunne man ikke bare fått kjøpt de grammene man ønsker?
Hvis de faktisk hadde laget en nettbutikk tilpasset varene de solgte så hadde det ikke vært det minste problem.Sånn er det ofte dessverre. Ellers måtte hele varelageret vært oppgitt i gram.
Siden dette er tråden for dumme spørsmål: Hvorfor kan de ikke det?Sånn er det ofte dessverre. Ellers måtte hele varelageret vært oppgitt i gram.
Hvis de faktisk hadde laget en nettbutikk tilpasset varene de solgte så hadde det ikke vært det minste problem.