To nye etiketter... :)

Haha, er det mulig :p Jeg glemmer fort. Hvis jeg ikke prøver meg på InDesign i nærmeste fremtid, så kommer jeg sikkert til å spørre igjen :p
Hehe, jeg bruker Adobe-programmene fordi jeg bruker dem hver dag på jobben. Men man kan helt sikkert bruke andre med litt lavere inngangsterskel.
 
Kjæringølet måtte også få etikett

61b019959b63149525082619bb332c30.jpg
 
Hvis det er "kjæringøl" burde du kanskje utnytta det visuelle potensialet i to bringebær fullt ut?
Blir nok ansett som en kjiping her nå...

Men hva med å ikke stigmatisere slik? Hva med å ikke kalle lavalkohol og bærøl for kjærringøl? Ja jeg ser at ikke dette er et lavalkoholøl og jeg skjønner at noen ganger har man laget det kona ønsket seg. Derfor fikk det det tilnavnet(for det står jo ikke på etiketten). Jeg klarer fortsatt å få den litt rare følelsen av at dette motarbeider en ambisjon om å få flere kvinnelige hjemmebryggere.
 
Blir nok ansett som en kjiping her nå...

Men hva med å ikke stigmatisere slik? Hva med å ikke kalle lavalkohol og bærøl for kjærringøl? Ja jeg ser at ikke dette er et lavalkoholøl og jeg skjønner at noen ganger har man laget det kona ønsket seg. Derfor fikk det det tilnavnet(for det står jo ikke på etiketten). Jeg klarer fortsatt å få den litt rare følelsen av at dette motarbeider en ambisjon om å få flere kvinnelige hjemmebryggere.

Neida, ser den. Var ikkje meint å stigmatisere. Var meir at ho har ansett det som sitt øl no. Det var no i utgangspunktet laga til meg sjølv :)
 
Blir nok ansett som en kjiping her nå...

Men hva med å ikke stigmatisere slik? Hva med å ikke kalle lavalkohol og bærøl for kjærringøl? Ja jeg ser at ikke dette er et lavalkoholøl og jeg skjønner at noen ganger har man laget det kona ønsket seg. Derfor fikk det det tilnavnet(for det står jo ikke på etiketten). Jeg klarer fortsatt å få den litt rare følelsen av at dette motarbeider en ambisjon om å få flere kvinnelige hjemmebryggere.
Kjerringer har da ingenting med kjønn å gjøre? Det finnes da kjerringer av begge kjønn. :) jeg har sagt til mine bryggerkompiser at kjerringandelen ibryggerlauget er tilfrdstillende.:)
 
Etter to batcher med utforsking av hvordan svart hvitløk funker i en porter, tenker jeg å prøve en litt sterkere versjon, forhåpentligvis snart. Det opprinnelige navnet Black Crack kom fra navnet på produktet jeg brukte den gang. Men skal prøve honningfermentert hvitløk denne gangen, etter noen måneder blir det ganske svart, og smaken ligner. Anbefales å prøve til matlaging uansett.
545dccc1cac4930fca42f38b686ce2c9.jpg
d288d8f71b2cf39556bda61816203ae1.jpg
579c014a66a85980054ab282f6c7d1ff.jpg
 
Etter to batcher med utforsking av hvordan svart hvitløk funker i en porter, tenker jeg å prøve en litt sterkere versjon, forhåpentligvis snart. Det opprinnelige navnet Black Crack kom fra navnet på produktet jeg brukte den gang. Men skal prøve honningfermentert hvitløk denne gangen, etter noen måneder blir det ganske svart, og smaken ligner. Anbefales å prøve til matlaging uansett.
545dccc1cac4930fca42f38b686ce2c9.jpg
d288d8f71b2cf39556bda61816203ae1.jpg
579c014a66a85980054ab282f6c7d1ff.jpg
Hvor får du tak i upasteuristert honning?
 
Etter to batcher med utforsking av hvordan svart hvitløk funker i en porter, tenker jeg å prøve en litt sterkere versjon, forhåpentligvis snart. Det opprinnelige navnet Black Crack kom fra navnet på produktet jeg brukte den gang. Men skal prøve honningfermentert hvitløk denne gangen, etter noen måneder blir det ganske svart, og smaken ligner. Anbefales å prøve til matlaging uansett.
545dccc1cac4930fca42f38b686ce2c9.jpg
d288d8f71b2cf39556bda61816203ae1.jpg
579c014a66a85980054ab282f6c7d1ff.jpg

Hva blir det neste? Kokos og vanilje?
 
Tilbake
Topp