Steikje! Hadde glatt kjøpt en slik på polet!
Hvilket program bruker du for å lage etikettene dine @Holmentoppen ?
Hvilket program bruker du?
Photoshop og InDesign. Man kan gjøre alt i Photoshop, men det blir tungvint.
Haha, er det mulig Jeg glemmer fort. Hvis jeg ikke prøver meg på InDesign i nærmeste fremtid, så kommer jeg sikkert til å spørre igjenDet har du visst spurt om tidligere også Men alltid greit å få en repetisjon, for nye lesere
Hehe, jeg bruker Adobe-programmene fordi jeg bruker dem hver dag på jobben. Men man kan helt sikkert bruke andre med litt lavere inngangsterskel.Haha, er det mulig Jeg glemmer fort. Hvis jeg ikke prøver meg på InDesign i nærmeste fremtid, så kommer jeg sikkert til å spørre igjen
Hvis det er "kjæringøl" burde du kanskje utnytta det visuelle potensialet i to bringebær fullt ut?Kjæringølet måtte også få etikett
Haha.. ja kanskje det.Hvis det er "kjæringøl" burde du kanskje utnytta det visuelle potensialet i to bringebær fullt ut?
Blir nok ansett som en kjiping her nå...Hvis det er "kjæringøl" burde du kanskje utnytta det visuelle potensialet i to bringebær fullt ut?
Blir nok ansett som en kjiping her nå...
Men hva med å ikke stigmatisere slik? Hva med å ikke kalle lavalkohol og bærøl for kjærringøl? Ja jeg ser at ikke dette er et lavalkoholøl og jeg skjønner at noen ganger har man laget det kona ønsket seg. Derfor fikk det det tilnavnet(for det står jo ikke på etiketten). Jeg klarer fortsatt å få den litt rare følelsen av at dette motarbeider en ambisjon om å få flere kvinnelige hjemmebryggere.
Kjerringer har da ingenting med kjønn å gjøre? Det finnes da kjerringer av begge kjønn. jeg har sagt til mine bryggerkompiser at kjerringandelen ibryggerlauget er tilfrdstillende.Blir nok ansett som en kjiping her nå...
Men hva med å ikke stigmatisere slik? Hva med å ikke kalle lavalkohol og bærøl for kjærringøl? Ja jeg ser at ikke dette er et lavalkoholøl og jeg skjønner at noen ganger har man laget det kona ønsket seg. Derfor fikk det det tilnavnet(for det står jo ikke på etiketten). Jeg klarer fortsatt å få den litt rare følelsen av at dette motarbeider en ambisjon om å få flere kvinnelige hjemmebryggere.
Hvor får du tak i upasteuristert honning?Etter to batcher med utforsking av hvordan svart hvitløk funker i en porter, tenker jeg å prøve en litt sterkere versjon, forhåpentligvis snart. Det opprinnelige navnet Black Crack kom fra navnet på produktet jeg brukte den gang. Men skal prøve honningfermentert hvitløk denne gangen, etter noen måneder blir det ganske svart, og smaken ligner. Anbefales å prøve til matlaging uansett.
Vanlig, norsk honning er upasteuristert.Hvor får du tak i upasteuristert honning?
Etter to batcher med utforsking av hvordan svart hvitløk funker i en porter, tenker jeg å prøve en litt sterkere versjon, forhåpentligvis snart. Det opprinnelige navnet Black Crack kom fra navnet på produktet jeg brukte den gang. Men skal prøve honningfermentert hvitløk denne gangen, etter noen måneder blir det ganske svart, og smaken ligner. Anbefales å prøve til matlaging uansett.
Stangselleri... Skal visstnok være suntHva blir det neste? Kokos og vanilje?