Steinar Huneide
Norbrygg-medlem
.
Kona til en venn her har avlagt positiv prøve på folkefienden. Syk i to-tre dager, så noenlunde frisk igjen. Han er en ølhund og en svirebror som ofte er med når det er aktivitet i bryggeriet. Følgelig skeptisk han og da, om/hvis/når det skulle slå til hos han. Det river gjennom befolkninga nå og hvis man skal tro at der er noe mørketall i tillegg til hva man måler med tester (om de skal stoles på da - har hørt om både hunder og fanta exotic flasker som avgir positive prøver) så kan man vel ikke være langt unna at hele landet snart har vært utsatt for smitten. Det er jo ikke alle det biter på, grunnet flere variabler enn vaksinestatus. DNA og blodtype, samt tidligere coronavirus (influensa-varianter og enkelte forkjølelsesvirus) gir også noe immunitet. Vi får tro det er over nå etter sommeren.
Det er nok hva jeg er mest redd for om jeg skulle ramle borti å bli smitta. Men som Finn sier, har ikke hørt om noen som mista smak og lukt av den foreløpig siste kjenningen fra det greske alfabet. Så er det og slik at om man tetner til i nesehulen av snørr, så mister man luktesans helt eller delvis uansett hvilket forkjølelses/koronavirus som står bak ugjerningen. Ikke bare er det kjipt å miste lukt, men det er jo og hva som trigger en del av spyttproduksjone så når man spiser noe smakløst vil det følgelig bli tørrere og karbohydrater kan nok da heller føre til økt midjemål enn økt energi.Hvis jeg ikke går på samme smellen som forrige gang skal jeg være glad. Kulest om jeg ikke blir smitta, selvsagt, men om jeg beholder smaks- og luktesans skal jeg være veldig fornøyd. Det var bra kjedelig.
Kona til en venn her har avlagt positiv prøve på folkefienden. Syk i to-tre dager, så noenlunde frisk igjen. Han er en ølhund og en svirebror som ofte er med når det er aktivitet i bryggeriet. Følgelig skeptisk han og da, om/hvis/når det skulle slå til hos han. Det river gjennom befolkninga nå og hvis man skal tro at der er noe mørketall i tillegg til hva man måler med tester (om de skal stoles på da - har hørt om både hunder og fanta exotic flasker som avgir positive prøver) så kan man vel ikke være langt unna at hele landet snart har vært utsatt for smitten. Det er jo ikke alle det biter på, grunnet flere variabler enn vaksinestatus. DNA og blodtype, samt tidligere coronavirus (influensa-varianter og enkelte forkjølelsesvirus) gir også noe immunitet. Vi får tro det er over nå etter sommeren.