igniztion skrev:Har troa på utstyret, men litt hjemmemekk kommer man ikke utenom.
Man burde ikke ha behov for hjemmemekk på et profesjonelt bryggeutstyr :noway:
igniztion skrev:Har troa på utstyret, men litt hjemmemekk kommer man ikke utenom.
magne1972 skrev:Profesjonelt bryggeutstyr til 3999,-?
Tviler på at du kan kalle det profesjonelt!
Men bryggeutstyr er det sannsynligvis, vi får vente og se.
edit. sliter litt med å sette inne link :roedme:Per Inge skrev:gustavf skrev:Et annet tips:
Ikke kall dette «et profesjonelt bryggeapparat». Det er ikke på noen måte et profesjonelt bryggeapparat, eller profesjonelt bryggeri. Det ser mye bedre ut å si noe slikt som «et solid bryggeri for seriøse hjemmebryggere».
Jo jeg er enig. Med profesjonelt mener vi profesjonelt produsert. Jeg har rettet i teksten.
Magnar V skrev:Vurderer å oppgradere fra Speidel 20L til 50L. Noen som kunne tenke seg å overta min 20L?
Magnar V skrev:Bare en vurdering, slettes ikke bestemt meg enda. Skal nok få solgt den hvis det blir om å gjøre. Tror nok også at Speidel er et bedre valg en den som omtales her, men så var det prisen ...
Torga skrev:Webmaster skrev:Denne tråden er delvis fjernet. Moderatorstaben har tatt forslag som ble fremmet i den opprinnelige tråden til etterretning. Vi henstiller at tråden fremover blir brukt på saklig måte for å diskutere emnet for tråden, BB30.
Mvh
Webmaster
For fremtidig referanse. Hvilke av brudd av retningslinjene for forumet fremmet behovet for å fjerne innlegg? 5.3??
http://norbrygg.no/forum/index.php/topic,3.msg3.html#msg3
Yngwie skrev:5.3 er nok svaret ja. Uansett var litt for mange av innleggene fullstendig meningsløse, og basert på antakelser. På grensen til injurierende.
Yngwie skrev:5.3 er nok svaret ja. Uansett var litt for mange av innleggene fullstendig meningsløse, og basert på antakelser. På grensen til injurierende.
chrkor skrev:Får skrive litt her jeg og da.
Da jeg regner med at Ris og ros av Beer Brew 30 også blir postet her.
Og det vil jeg jo ha med meg.
Ørnegård skrev:Leveransen er forsinket. Vi får den i løpet av november er det sagt.
eirikhm skrev:Ørnegård skrev:Leveransen er forsinket. Vi får den i løpet av november er det sagt.
Oppdaterer dere denne tråden når mer konkrete datoer gitt?