Beer Brew 30

Profesjonelt bryggeutstyr til 3999,-?
Tviler på at du kan kalle det profesjonelt!
Men bryggeutstyr er det sannsynligvis, vi får vente og se.


---
- Sent from my iPhone using Tapatalk
 
magne1972 skrev:
Profesjonelt bryggeutstyr til 3999,-?
Tviler på at du kan kalle det profesjonelt!
Men bryggeutstyr er det sannsynligvis, vi får vente og se.


Først ble det kalt "profesjonelt bryggeutstyr" etter på snakk  ble det profesjonelt laget..

Noe er slettet av webmaster, noe er endret av selger. Men slik ble det fremstilt.


Per Inge skrev:
gustavf skrev:
Et annet tips:

Ikke kall dette «et profesjonelt bryggeapparat». Det er ikke på noen måte et profesjonelt bryggeapparat, eller profesjonelt bryggeri. Det ser mye bedre ut å si noe slikt som «et solid bryggeri for seriøse hjemmebryggere».

Jo jeg er enig. Med profesjonelt mener vi profesjonelt produsert. Jeg har rettet i teksten.
edit. sliter litt med å sette inne link :roedme:
 
I verste fall sitter man i det minste igjen med en god kokegryte.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Bare en vurdering, slettes ikke bestemt meg enda. Skal nok få solgt den hvis det blir om å gjøre. Tror nok også at Speidel er et bedre valg en den som omtales her, men så var det prisen ...
 
Magnar V skrev:
Bare en vurdering, slettes ikke bestemt meg enda. Skal nok få solgt den hvis det blir om å gjøre. Tror nok også at Speidel er et bedre valg en den som omtales her, men så var det prisen ...

Akkurat det spørsmålet er det vel ingen diskusjon på. Selvfølgelig er en speidel bedre, men som du sier- Så var det prisen.
For meg som er student er en BB30 mer relevant prismessig enn en Speidel. (dog speidel lever alltid i drømmen, en dag...)

Men litt tukling med PID og pumpe får man noe som jeg antar vil bli en knallfin stegmesker :)
 
Torga skrev:
Webmaster skrev:
Denne tråden er delvis fjernet. Moderatorstaben har tatt forslag som ble fremmet i den opprinnelige tråden til etterretning. Vi henstiller at tråden fremover blir brukt på saklig måte for å diskutere emnet for tråden, BB30.

Mvh
Webmaster

For fremtidig referanse. Hvilke av brudd av retningslinjene for forumet fremmet behovet for å fjerne innlegg? 5.3??

http://norbrygg.no/forum/index.php/topic,3.msg3.html#msg3

5.3 er nok svaret ja. Uansett var litt for mange av innleggene fullstendig meningsløse, og basert på antakelser. På grensen til injurierende.
 
Yngwie skrev:
5.3 er nok svaret ja. Uansett var litt for mange av innleggene fullstendig meningsløse, og basert på antakelser. På grensen til injurierende.

Det er grunnen, ja.
 
Yngwie skrev:
5.3 er nok svaret ja. Uansett var litt for mange av innleggene fullstendig meningsløse, og basert på antakelser. På grensen til injurierende.

Men at eitt av mine innlegg - som faktisk refererte seg til svar som eg hadde fått i ein e-post frå Per Inge sjølv - vart stroke, det hadde eg ikkje venta. Men no skal ikkje eg gjere noko stort nummer ut av at moderatorstaben måtte gjere jobben sin.
 
Får skrive litt her jeg og da.
Da jeg regner med at Ris og ros av Beer Brew 30 også blir postet her.
Og det vil jeg jo ha med meg. :)
 
chrkor skrev:
Får skrive litt her jeg og da.
Da jeg regner med at Ris og ros av Beer Brew 30 også blir postet her.
Og det vil jeg jo ha med meg. :)

Hvorfor må du skrive her da? Holder det ikke å lese tråden?
 
Vil vel tro at det var for å få mail om når det kommer oppdateringer i tråden. Men det greieste hadde nok vært å trykke "Varsle" nederst i tråden :)
 
eirikhm skrev:
Ørnegård skrev:
Leveransen er forsinket. Vi får den i løpet av november er det sagt.

Oppdaterer dere denne tråden når mer konkrete datoer gitt?

Må få presisere at jeg ikke er leverandøren, jeg bare refererte det som var sagt fra leverandøren tidligere (om at planlagt levering er i løpet av november).
 
Tilbake
Topp