Aleksander_B
Dommer
Kjempeflott! ;D Da håper jeg på å få unnagjort ett par brygg før julen slår til for fullt
Aleksander_B skrev:Jeg kan heller begynne med å gjøre denne tråden informativ og interessant igjen.
Per Inge, du nevnte for litt siden at du kom til å selge pumper/pumpeløsninger til BB30.
Tenker du da å koble dette til den eksisterende tappekranen?
Lurer på hvordan det går an å koble slanger til den tappekranen som kommer montert?
Og når kommer du evt. til å ha dette tilgjengelig i din butikk?
Aleksander_B skrev:Jeg kan heller begynne med å gjøre denne tråden informativ og interessant igjen.
Per Inge, du nevnte for litt siden at du kom til å selge pumper/pumpeløsninger til BB30.
Tenker du da å koble dette til den eksisterende tappekranen?
Lurer på hvordan det går an å koble slanger til den tappekranen som kommer montert?
Og når kommer du evt. til å ha dette tilgjengelig i din butikk?
Aleksander87 skrev:Tar sjansen og hopper rett inn i en diskusjon her. Noen grunn til at du ikke kan montere pumpen væskenivå og pumpe til toppen? Sett at du får en pumpe som løfter høyt nok.
Den er self-priming berre til ein viss grad. Den har ikkje allverden sugehøgd. I tillegg er den SVÆR.Bjarte H skrev:Novax med vitonpakning som selges hos Petit og Vin og Bar er selvprimende, 220V og tåler temperaturen.
Det kan bli en utfordring å styre flowen når sirkulasjonen går ovenfra og ned gjennom maltrøret. Det jeg tenker på da er å få samme volum ut av pumpen som det som faktisk renner gjennom maltrøret.
Webmaster skrev:Denne tråden er delvis fjernet. Moderatorstaben har tatt forslag som ble fremmet i den opprinnelige tråden til etterretning. Vi henstiller at tråden fremover blir brukt på saklig måte for å diskutere emnet for tråden, BB30.
Mvh
Webmaster
Trond.A skrev:Det enkleste er nok å ha det på utsiden av hele stasen. Pumpe fra tappekrana og opp.
Funker som fy! ;D
Torga skrev:er denne tråden helt død etter moderators inngripen?
Lars B. skrev:Torga skrev:er denne tråden helt død etter moderators inngripen?
er vel ikke noe særlig mer å diskutere før de første vidundermaskinene inntar norske bryggekjøkken