Beer Brew 30

John P skrev:
Når blir resten sendt ut Per Inge? Gleder meg :yes:
Vi har nå sendt ca 100 stk. Posten var her nå i formiddag. De kommer igjen nå i ettermiddag og da håper vi å klare en 50 stk til.
Resten regner vi med blir pakket i helgen og sendt på mandag.
 
Sjøl har jeg ikke anledning til å få brygga med det før etter eksamen, men blir veldig interessant å lese andres erfaringer så lenge :)
 
Per Inge skrev:
FrodeSy skrev:
Ole Mørkved skrev:
Ahhh, da er det ennå håp :)
For den som har betalt på førehand?...

Nå er har vi sendt til alle dem som har betalt på forhånd som skulle ha utstyret tilsendt. Vi regner med at resten blir sendt ut i løpet av mandagen.

Sjølv skal eg ikkje brygge før i romjula (og då på BB 30  ;D), men dette var ordentleg og seriøst gjort, Per Inge. Alle hjerter gleder seg. Og som olavgn blir det å lese andre sine erfaringar forhåpentlegvis ein god "teaser" til eiga brygging.  :skitbra:
 
Aleksander_B skrev:
Woohoo. Da var BB30 i hus, og skal åpne pakken snart :D

Du får ta bilder under oppakkingen å legge ut til alle oss andre som må vente litt til......
Så får vi sitte her å følge med .....  :innlegg:
 
tenkte å lage en unboxing fotoserie. Jeg har ikke utstyr for filming. Kun en HTC hero med aaaaalt for dårlig kamera.
Så, den nærmeste tiden er det kun fotoserier som kommer ifra meg.
Men tenker å lage videor i den senere tid :)
 
Aleksander_B skrev:
tenkte å lage en unboxing fotoserie. Jeg har ikke utstyr for filming. Kun en HTC hero med aaaaalt for dårlig kamera.
Så, den nærmeste tiden er det kun fotoserier som kommer ifra meg.
Men tenker å lage videor i den senere tid :)
I like :)


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=58.948332,5.700831
 
Per Inge skrev:
Slik det ser ut nå så vil det sannsynligvis følge med ei kulekran som en bytter til. Da vil en jo med denne kunne regulere hvor hurtig vannet skal pumpes.
Var det sånn at denne kulekrana ikke fulgte med likevel?
 
Tilbake
Topp