Skal på ingen måte si i mot deg. Vannprofilen støtter din påstand. Men Street serien til Trillium refereres til som Juicy, Hazy eller New England de aller fleste steder jeg ser.
Det er flere referanser til street serien deres her.

I’m actually getting more at the fact that A 1 addition or 8g/l and B have 2 additions of 4g/l. That way they use an equivalent amount of hops and you would be able to see what the impact of two separate dryhops additions verses one.  The study as is only shows if more hops has a bigger impact...

www.homebrewtalk.com

Trillium regnes som ett at de klassiske NEIPA bryggeriene i USA.
Har sett at Scott Jarnish har tonet ned høy IBU i NEIPA fordi stor tørrhumling absorberer denne.
Med bakgrunn i dette har jeg tatt utgangspunkt i at dette er en NEIPA, som er noe mer moderat humlet enn en del andre. Det meste her i livet består jo av glidende overganger. Dette er kanskje ikke en ekstrem NEIPA, og kan sikkert klassifiseres som en litt overhumlet klassisk IPA?
Velstand er vel litt i samme sjanger?

7FJELL – VELSTAND NORWEGIAN IPA OG: 15.5 °P IBU: 55 Malts: 32 % Bonsak Fairytale pilsner malt, 3.5 EBC 64 % Bonsak Hopshiner pale malt, 4.5 EBC 2 % Bonsak Fruitopia malt, 11 EBC 2 % Bonsak Special N malt, 75 EBC Hops: Horizon, pellets, 60 min. to hit target IBU 1 g/l Citra, pellets, […]

www.7fjellbryggeri.com