Takker for svar folkens. 15kr per 0.5 + frakt var mer enn jeg håpet på, da er det enn så lenge verdt å bruke litt ekstra tid på å flaske med korker. På den lokale øl-sjappa selger de 0.5L flasker for 6kr pr stk, nesten 1/3 av prisen.
Takker for svar folkens. 15kr per 0.5 + frakt var mer enn jeg håpet på, da er det enn så lenge verdt å bruke litt ekstra tid på å flaske med korker. På den lokale øl-sjappa selger de 0.5L flasker for 6kr pr stk, nesten 1/3 av prisen.
brune 0,5L flasker for korking med korkemaskin. Nye, hos Humle og Malt her i Skien. Der kostet forresten patentkorkflaskene 10kr, var innom der akkurat.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.