Det er flere som bruker en slik inline-løsning for oksygen. Har også vurdert det selv. Er nok beskrevet flere steder, men i farten mener jeg at Gahrs løsning er illustrert et sted inni den laaaange tråden om Andrimne bryggeri, under delforum for bilder etc.Oddvar Demmo skrev:Fikk meg oksygen men venter på regulatoren fra Jula.no men lurer på å tilføre oksygen i pumpe røret fra kokekjelen til gjæringskar, kan det ha noe for seg eller pisker jeg bare ut oksygenet igjen i gjæringskaret ?
borander skrev:
Ser det ikke så godt i spaghettien, men ligger ved siden av hop rocketen.
Erling Larssen skrev:Har ikke så mye erfaring med brygging enda, men hva med å bryke stavmikser til å "slå inn" oksygen i vørteren?
Jørn Pedersen skrev:Det er flere som bruker en slik inline-løsning for oksygen. Har også vurdert det selv. Er nok beskrevet flere steder, men i farten mener jeg at Gahrs løsning er illustrert et sted inni den laaaange tråden om Andrimne bryggeri, under delforum for bilder etc.Oddvar Demmo skrev:Fikk meg oksygen men venter på regulatoren fra Jula.no men lurer på å tilføre oksygen i pumpe røret fra kokekjelen til gjæringskar, kan det ha noe for seg eller pisker jeg bare ut oksygenet igjen i gjæringskaret ?
Gahr skrev:Hvorfor har du sluttet med ren O₂?
Gahr skrev:Jørn Pedersen skrev:Det er flere som bruker en slik inline-løsning for oksygen. Har også vurdert det selv. Er nok beskrevet flere steder, men i farten mener jeg at Gahrs løsning er illustrert et sted inni den laaaange tråden om Andrimne bryggeri, under delforum for bilder etc.Oddvar Demmo skrev:Fikk meg oksygen men venter på regulatoren fra Jula.no men lurer på å tilføre oksygen i pumpe røret fra kokekjelen til gjæringskar, kan det ha noe for seg eller pisker jeg bare ut oksygenet igjen i gjæringskaret ?
Here it is:
Nei det er det ingen fare for.