Takk for tips til noe jeg ikke visste jeg trengteKnappe 3000,- for en oppgradert Grainfather v2 er en fin pris.
![]()
Grainfather G30 v2 | FINN-torget
Pent brukt Grainfather G30 v2 selges rimelig. Godt vedlikeholdt og nøye rengjort etter hvert brygg. Etter rengjøring og tørking er den oppbevart i oppbevaringspwww.finn.no
Må si jeg liker denne priskonkurransen på co2. Det kan ikke være mye å tjene for butikkene på 19,90 pr flaske når man tenker på transport av flaskene, de fylles neppe i Norge?
Jeg har gitt opp de store flaskene. Om to år må mine flasker sertifiseres, da blir det nok faset helt ut. I dag kjører jeg til en som skal selge en kasse tomme sodastream flasker for 1500 og skal innom Rusta på vei hjem.Eneste lille minus er at jeg er redd for at det blir færre butikker som fyller de store flaskene. Det koster 425,- å fylle min 4 kg flaske nå, jeg tror ikke det har gått opp mye de siste årene. Men pris på Sodastream med dette tilbudet fra Rusta er 187,- for 4 kg…
Husk det Rusta skriver; max 5 pr. kundeJeg har gitt opp de store flaskene. Om to år må mine flasker sertifiseres, da blir det nok faset helt ut. I dag kjører jeg til en som skal selge en kasse tomme sodastream flasker for 1500 og skal innom Rusta på vei hjem.
JaDet så ut som om Rusta hadde et annet merke, tar de imot Sodastream-flasker?
Her på sørlandet er vi ganske heldige i.o.m. at Ølbrygging har en innbytteløsning på 4kg flasker..... og vi på den måten unngår resertifiseringsproblematikken. Jeg bruker dog Sodastream på serveringsløsningene mine da de får plass i øleskapene. Blir nok en tur på Rusta i dag ja...Jeg har gitt opp de store flaskene. Om to år må mine flasker sertifiseres, da blir det nok faset helt ut. I dag kjører jeg til en som skal selge en kasse tomme sodastream flasker for 1500 og skal innom Rusta på vei hjem.