Roffe skrev:Eg er berre livredd for å få pumpestans midt inni meskinga grunna korn i pumpa.
Roger skrev:Stålduken var kanon. Slapp nål og tråd som i "gamle" dager. Eneste jeg synes kunne vært bedre var kanten. Fliser seg litt opp stikke noe djevelsk når jeg vasker/skyller etter bruk. :rasende:
neslekkim skrev:Roger skrev:Stålduken var kanon. Slapp nål og tråd som i "gamle" dager. Eneste jeg synes kunne vært bedre var kanten. Fliser seg litt opp stikke noe djevelsk når jeg vasker/skyller etter bruk. :rasende:
what??, har de bare klippa?, kan jo likegreit kjøpe sprutbeskyttelse til stekepanna da. Noe så enkelt som å sveise/lodde rundt burde vel de kvalitetsbeviste tyskerne klare?
StianE skrev:Hva er egentlig problemet med kranene?
neslekkim skrev:Har enda ikke fått ut fingern til å skaffe ny krane, tenkte å ta den av, og montere en normal greie, men..
Bjarte H skrev:neslekkim skrev:Har enda ikke fått ut fingern til å skaffe ny krane, tenkte å ta den av, og montere en normal greie, men..
Nettopp. Det er ikke kritisk, og det er det ikke med silduken heller, men så har man betalt rikelig med penger for denne maskinen da
neslekkim skrev:Men irriterende er det.. tar jo en evighet å tømme speidelen, det samme er jo dette tullet med at kranen er montert så sabla høyt oppe, det er vel en haug med liter som ikke blir med ut der, men du har vel laget deg noe anordning for dette?
Bytter man krane, så bør man vel også finne en krane der det er lett å trøkke inn et rør for å få med litt mer fra speidelen uten å tilte den.