Denne er fin til dette. Det vanlege er 2.5 liter vatn per kg malt.
Eg smaka ei ny flaske i dag, og eg er sikker på at denne smaken er til stades etter gjæring. Ølet smakar slik før eg tappar på flaske. Så du er nok inne på feilen her. Etter å ha testa temperaturen oppi karet med vatn fann eg ut at temperaturen var om lag 1 grad over det den fortalde sensoren. Eg har bestilt ein sensor som skal rett i vørter, så dette problemet forsvinn. Rett nok så kan fort temperaturen ha vore ein del høgare inne i karet enn det sensoren kjenner på utsida, men vil 1-2 grader for høg gjæring påvirke ølet i så stor grad? Det trur eg gjerne på, berre lurer.
Weissen hadde i fylgje mine kalkulasjonar absolutt nok gjær. Om underpitching er problemet, må eg revurdere kor vidt ristemetoden er god nok for å lage gjærstartar.
Alle batchane har stått i "standard" tid, 14 dagar for ales og 21 dagar for pilsner. Kanskje usmaken er uferdig gjæring? Eg prøvde å leite meir etter identifisering i dag, og eg kan seie at det luktar ganske mykje og smakar akkurat det det luktar. Litt alkoholisk smak kanskje?