Har sett at man skal kunne stille ned på den AT verdien som normalt sett står på 100, men jeg får ikke til å forandre på den.
Da er jo bare spørsmålet om utregning og målinger er nøyaktig daNjah, vet ikke hva praksis er blant andre her inne? for min del blir det helt feil å notere i oversikten at Weiss'en er på 5.1% (eller 5.4%) når den etter priming er kalkulert til 5.7%... mulig jeg har et snev mer OCD enn gjennomsnittsbryggeren dog, liker at tallene er i orden.
Det er selvfølgelig et gyldig poeng, og mest sannsynlig bommer jeg med en så-så stor margin, men det betyr ikke at jeg kommer til å ignorere primingsukkeret av den grunn ;-)Da er jo bare spørsmålet om utregning og målinger er nøyaktig da
Jeg har en slik som jeg har stroppet til ei planke og festet hurtigkobling på. Funker som gull.Har litt lyst til å kjøpe en slik som dette:
http://www.bryggselv.no/products/flaskeskyller-til-kran-dobbel
Men vil ikke slike sprute vann alle veier når de blir brukt?
Selv om idéen er kul, ville jeg som deg stilt spørsmålstegn ved hva som rører seg innvendig. Så ut som en diger felle for det årlige smuss-seminaret.Krom er en ting. En annen er; hva er på innsiden av dusjhodet? Tåler det surt miljø.
Fra fabrikørens side er det hvertfall ikke tatt hensyn til foodgrade.