Tråden for dumme spørsmål.

Du skal kunne styre pådraget mener jeg. Altså prosentvis effekt.

Det skal kunne gjøres ved å trykke to knapper når du står i "hovedvinduet".

Har sett at man skal kunne stille ned på den AT verdien som normalt sett står på 100, men jeg får ikke til å forandre på den.

Har sett at man skal kunne stille ned på den AT verdien som normalt sett står på 100, men jeg får ikke til å forandre på den.

Da fant jeg det ut.

Finn run menyen, sett denne til 1. Bla deg tilbake til hovedmenyen. Så kan du trykke set og så knappen under der det står AT, da set du at Aen forandrer seg og du står i manual mode. Din run står sikkert i 2 (Inhibit manual) som betyr at muligheten for manual mode er skrudd av.

Sist redigert:
Njah, vet ikke hva praksis er blant andre her inne? for min del blir det helt feil å notere i oversikten at Weiss'en er på 5.1% (eller 5.4%) når den etter priming er kalkulert til 5.7%... mulig jeg har et snev mer OCD enn gjennomsnittsbryggeren dog, liker at tallene er i orden.
Da er jo bare spørsmålet om utregning og målinger er nøyaktig da ;)

Skal jeg brygge en dead pony club clone, eller en punk ipa clone I påsken?
Der selvsagte er begge,men det har jeg ikke tid til..

De spruter kun vann når du presser flaskene ned mot spylerene.

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk

Utsiden. Dvs det spiller ikke så stor rolle, men færre deler i kontakt med vørter er bra. Dessuten har den en tendens til å vri og krølle seg litt hvis den ligger bak mutteren når du strammer.

Får slenge inn et dumt spørsmål her jeg og:

Gikk gjennom en megaflis butikk her forleden og så denne:
x5701951116134_1.jpg.pagespeed.ic.KsMN_SwWiI.webp

Min første tanke var at denne er jo finfin til å fordele vørteren utover maltsenga... Jeg har sett mange rare løsninger påforumet her for hvordan folk fordeler vøreter utover med ymse reodor-løsninger. Er dette en god ide? Eller er dette helt KO-KO? Den koster jo bare 350 spenn

http://megaflis.no/adora-hodedusj-krom-o20cm-1-2-349-00.html

Er det resirkulering og skylling du hadde tenkt å bruke den til? Vet ikke helt hvordan det er med krom... Litt skeptisk kanskje.

Krom er en ting. En annen er; hva er på innsiden av dusjhodet? Tåler det surt miljø.
Fra fabrikørens side er det hvertfall ikke tatt hensyn til foodgrade.

Jeg har tenkt å brygge i morgen, men for å få det til må jeg meske i ca 2t. Vil det bli problemer ved å gjøre det? Eller bør det gå bra?

What. Hva er spørsmålet her? Om du skal utsette én dag og spare en time? Do it.

On a sidenote ; 2 timer?

Tilbake
Topp