Hehe Takk for detDu har visst ikke gått for langt i retning av å drikke vann, i alle fall. Ha en god mandag.
Hehe Takk for detDu har visst ikke gått for langt i retning av å drikke vann, i alle fall. Ha en god mandag.
Hehe Takk for det
Åja, må jo ha ungene på skolen før jeg selv skal på jobb Opp 0630 hver dagJøss, alt oppe og ikke gråter!
Åja, må jo ha ungene på skolen før jeg selv skal på jobb Opp 0630 hver dag
de fulgte med mine picnicslanger... får dra og kjøpe meg 2 nye idag, må ha dette opp i drift da vi har bryllup til helgenMine tåler trykk helt til overtykksventil på fatet utløses.
Hvilket merke ballock?
Hvor ble de kjøpt?
Brusestenen min på 0.5 micron som jeg bruker til å oksygenere vørteren med er så å si tett. Hva gjør jeg for å få åpnet den?
Kokte den godt før bruk.
Legge den i krystal soda? Har gjort det uten alt for stor suksess.
Hva med å koble den til O2-settet, senke steinen ned i vann rett fra kokeplata og kjøre på med gass, kanskje det vil hjelpe? (Vær forsiktig så du ikke spruter nesten kokende vann utover deg selv.)
Det har jeg prøvd. Slangen blei myk og løsna fra steinen. Satan, som jeg brant meg da det spruta kokende vann utover.Hva med å koble den til O2-settet, senke steinen ned i vann rett fra kokeplata og kjøre på med gass, kanskje det vil hjelpe? (Vær forsiktig så du ikke spruter nesten kokende vann utover deg selv.)
4 til 5 dager skal være nok.Prøvde å tørrhumle ganske kraftig i fermentasaurusen i går. Det endte med at oppsamlingsflasken var full av «tørr» humle når jeg stod opp. Purget headspace med co2 og repitched humlen ovenfra. Nå kommer jeg tilbake fra universitetet og innser at det samme har skjedd igjen.
Er det innafor å dumpe dette plantematerialet? Humlen som faller til bunn skal jo i grunn være ferdig i prosessen uansett, men syns det skjedde litt fort.
4 til 5 dager skal være nok.
Fullt klar over det, men humlen er begynt å bunnfalle etter 24 timer. Er redd jeg ikke får god nok kontakt med vørter.
Hvis du er ved værelsestemperatur, så trekkes visst det aller meste temmelig fort ut. Ikke engst deg alt for mye.
Tror du det er løst med gen2?Den der ballongen i bunn av fermentasaurusen er jo gimmick, og kun det, absolutt ingen praktisk funksjon. Ta den bort og sett på en slange eller en albue med triclamp på eller noe. Dump med trykk i toppen. Det er ingen andre koniske tanker på markedet som har en sånn idiotisk løsning. Det er det en god grunn til.