Omnipollo? .....
Åja, husker de ja.
Veldig mainstream nå, veldig.
Pecan mud cake er ut nå, bare så du vet det
Omnipollo? .....
Åja, husker de ja.
Veldig mainstream nå, veldig.
Jeg tror ikke alder har så mye å si for en "stil". Hvis ikke dette er en kjekk hipster vet ikke jeg:Jeg er ihvertfall ikke hipster. Har ikke skjegg og er for gammel. Spiser grandis også om det byr seg.
Er det noen som har erfaring med Weyermann Barke-malt, eller har noen formening om forskjeller i smak ved å bruke ulike typer pilsnermalt, la oss si i en nordtysk pils?
Best/Weyermann pilsnermalt
Weyermann Barke
Weyermann Premium
Weyermann floor-malted
etc.
Det er liksom prikken over i-en jeg tenker på, ja.[/QUO
Har en tysk pils med 100% barke å mittelfruh stående til gjæring nå, altfor tidlig å mene noe om den. Men det virker lovende.
Jeg tror ikke alder har så mye å si for en "stil". Hvis ikke dette er en kjekk hipster vet ikke jeg:
Jeg tror ikke alder har så mye å si for en "stil". Hvis ikke dette er en kjekk hipster vet ikke jeg:
mancrush
A hetrosexual man admiring another man to an extreme in a non-romantic or sexual way, more having an intense desire to be that other man.
I have the biggest mancrush on Brad Pitt, I wish I could be him.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er CO2 i ølet fra før av, produsert under gjæringa. Det skal være slik. Det blir tatt høyde for når sukkermengden til karboneringa beregnes. Så kork med en gang du.Flasker en APA nå, men når jeg har fylt flaskene så er det veeeldig mye bobler/kullsyre/c02 som stiger oppover i flasken.
Som om ølet allerede er karbonert.
Bør vell ikke korke mens det er så mye kullsyre eller hva det er i flasken?
La dem stå litt til det har roet seg og så feste korken?
Flasker en APA nå, men når jeg har fylt flaskene så er det veeeldig mye bobler/kullsyre/c02 som stiger oppover i flasken.
Som om ølet allerede er karbonert.
Bør vell ikke korke mens det er så mye kullsyre eller hva det er i flasken?
La dem stå litt til det har roet seg og så feste korken?
https://forum.norbrygg.no/threads/rengjore-konisk-gjaeringtank.24019/Sikkert besvart mange ganger før, men er det noen alternative midler for førstegangsvask av rustfri gjæringstank?