Hvilken oppskrift er dette? Hvor fant du den?Stusset litt selv, men står i oppskriften. 65 grader i 60 min, 40 grader i 30 min.
Det er en belgisk dobbel
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvilken oppskrift er dette? Hvor fant du den?Stusset litt selv, men står i oppskriften. 65 grader i 60 min, 40 grader i 30 min.
Det er en belgisk dobbel
Hvilken oppskrift er dette? Hvor fant du den?
Spørsmål om mesking. Når man skal øke tempen underveis i meskingen ser jeg man skal telle tid fra man når den økte temperaturen. Gjelder det samme når man skal senke? Skal meske på 65 grader i 60 min og 40 grader i 30 min. Kommer til å ta en god stund før den synker til 40 tenker jeg. Men skal vente til den når 40 før jeg starter 30 min?
Hvilken oppskrift er dette? Hvor fant du den?
Ditta der blir nærmare ein Tripel enn ein Dubbel. Det er også vanleg å koke i 90 min med pilsnermalt, sjølv om det kan gå bra med 60min.Imgur
Fikk jeg det til skal bildet ligge under linken over her. Men da forsøker jeg 70grader istedet
Ikkje bare nærmere, det ER en trippel. En dubbel er både mørkere og svakere enn den oppskriften der.Ditta der blir nærmare ein Tripel enn ein Dubbel. Det er også vanleg å koke i 90 min med pilsnermalt, sjølv om det kan gå bra med 60min.
Det var egentlig det eg meinteIkkje bare nærmere, det ER en trippel. En dubbel er både mørkere og svakere enn den oppskriften der.
Vis vedlegget 43813
Lurer på om dette kan være en butikk i Møre og Romsdal?Kontaktet kjøpsstedet, og de mente at oppskriften stemte, den [emoji23][emoji2373]
Det der er kanskje noe av det dummeste jeg har sett på trykk noen gang, og jeg jobber i grunnskolen.Imgur
Fikk jeg det til skal bildet ligge under linken over her. Men da forsøker jeg 70grader istedet
Lurer på om dette kan være en butikk i Møre og Romsdal?
Sjekka Facebook, du har nok rett.. Det værste er at det er ikkje hjelp i å sei noko til dei heller..Lurer på om dette kan være en butikk i Møre og Romsdal?
Lurer på om dette kan være en butikk i Møre og Romsdal?
It is therefore senseless to think of complaining since nothing foreign has decided what we feel, what we live, or what we are.Problemet med denne tråden er gennerelt at svar og spørsmål flyter over i hverandre
så det er vanskelig å følge tråden
Hell isother people!Jeg klager ikke, det er en generel betraktning
It is therefore senseless to think of complaining since nothing foreign has decided what we feel, what we live, or what we are.
? Jean-Paul Sartre
At å klage er nytteløst, rett å slett fordi vi er bundet av vår egen humanitet og dermed vår egen begrensing, så lenge vår klage er subjektiv vil den den være uten innhold.Og hva mener han egentlig med det tror du?
Kontaktet kjøpsstedet, og de mente at oppskriften stemte, den [emoji23][emoji2373]