Sjekka Facebook, du har nok rett.. Det værste er at det er ikkje hjelp i å sei noko til dei heller..Lurer på om dette kan være en butikk i Møre og Romsdal?
Sjekka Facebook, du har nok rett.. Det værste er at det er ikkje hjelp i å sei noko til dei heller..Lurer på om dette kan være en butikk i Møre og Romsdal?
Lurer på om dette kan være en butikk i Møre og Romsdal?
It is therefore senseless to think of complaining since nothing foreign has decided what we feel, what we live, or what we are.Problemet med denne tråden er gennerelt at svar og spørsmål flyter over i hverandre
så det er vanskelig å følge tråden
Hell isother people!Jeg klager ikke, det er en generel betraktning
It is therefore senseless to think of complaining since nothing foreign has decided what we feel, what we live, or what we are.
? Jean-Paul Sartre
At å klage er nytteløst, rett å slett fordi vi er bundet av vår egen humanitet og dermed vår egen begrensing, så lenge vår klage er subjektiv vil den den være uten innhold.Og hva mener han egentlig med det tror du?
Kontaktet kjøpsstedet, og de mente at oppskriften stemte, den [emoji23][emoji2373]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Imgur
Fikk jeg det til skal bildet ligge under linken over her. Men da forsøker jeg 70grader istedet
Ja, da var det oppklart: 30 minutter på 40 grader først.Denne oppskriften er jo enn 100% "clone" av Epen Lothes St. Sunniva tripel, med kun et avvik på 1 gram EKG! Det er også tråder på forumet om dette ølet.
Ja, da var det oppklart: 30 minutter på 40 grader først.
En dobbel blir det ihvertfall ikke. Med den OGen blir det vel ikke noen trippel heller. Det blir øl.Hah, ja da er jeg spent på hvirdan dette ølet blir. Jeg mesket først på 65, så 70 istedet for 49. Kokte 90 min. OG var way off (var på 1050), selv om jeg var veldig nøye med alt. Står i alle fall å gjærer i skap nå mellom 19,7 og 20,5 grader. Så får vi se om det blir en dobbel, trippeø eller hva det nå enn blir.
Hvorfor skulle det ikke bli en tripel? Jeg tror Vinbua har blingsa på overskrifta og et umiddelbart anfall av dysleksi/uoppmerksomhet har gjort at feilen med meske- temp/tid har bestått.En dobbel blir det ihvertfall ikke. Med den OGen blir det vel ikke noen trippel heller. Det blir øl.
Hvorfor skulle det ikke bli en tripel? Jeg tror Vinbua har blingsa på overskrifta og et umiddelbart anfall av dysleksi/uoppmerksomhet har gjort at feilen med mesketid har bestått.
Vis vedlegget 43828
Tynn trippel.Hvorfor skulle det ikke bli en tripel? Jeg tror Vinbua har blingsa på overskrifta og et umiddelbart anfall av dysleksi/uoppmerksomhet har gjort at feilen med meske- temp/tid har bestått.
Edit: aha, ser nå at @IvarMR har hatt en ekstremt lav OG. kanskje har han målt varmt og ikke kompensert for temperatur?
Vis vedlegget 43828
Hehe, ja leste det etterpå. Selv om det høres merkverdig ut å klare og få til med så mye potensiale. Det er snaut 40% meskeeffektivitet det.IvarMR fikk 1.050 som OG
Du går jo i praksis gjennom alle steg da. Les litt her. The Science of Step Mashing - Brew Your OwnSå spørsmålet blir, hva nå?