Mc.
Norbrygg-medlem
Det er bare en måte å finne det ut på. :-dHva med søt appelsin. Også når når putter jeg det i gjæringskaret?
Det er bare en måte å finne det ut på. :-dHva med søt appelsin. Også når når putter jeg det i gjæringskaret?
Vil jeg tro, det er en stor verden, og mange bryggereHei
Finnes det øl som bare er tørrhumlet?
Ja, helt sikkert hjemmebryggere som har forsøkt. Men finner ikke noe øl for salg som er laget på denne måten
Jeg googla litt, og fant ikke noe eksempel på kommersielt øl med bare tørrhumling.Ja, får kanskje det men er nok en grunn til at det ikke finnes. Var bare litt nyskjerrig på hvordan noe slikt kunne smake
På dette forumet blir vel det litt som å spørre Don Joan hvem som er verdens deiligste kvinne …Men..loebrygg hva er definasjonen på hva som er øl?
Spørsmålet mitt kommer fordi at jeg har noen kvinnelige familiemedlemmer som egentlig ikke liker øl. Bitterheten i øl er det værste de vet . Neipa er det nærmeste de kommer av å like ett øl. Tanken om å bare tørrhumle springer ut fra dette
Høres spennende ut, lyst til å dele oppskrift og fremgangsmåte petter
Har du prøvd å gi dem weissbier? Det har jo ikke flere IBUer enn at du kan telle dem på to hender + kanskje en fot.Spørsmålet mitt kommer fordi at jeg har noen kvinnelige familiemedlemmer som egentlig ikke liker øl. Bitterheten i øl er det værste de vet . Neipa er det nærmeste de kommer av å like ett øl. Tanken om å bare tørrhumle springer ut fra dette
Det holder med 1 pakke på den så lenge du følger oppskrifta med vannmengde.Hei skal brygge chocolate brown ale 105722 fra bryggselv til jul. Tenkte kjøpe med tørrgjær. Er safale S-04 riktig gjær? Og trenger jeg 2 pakker ?