Tråden for dumme spørsmål.

Det kan du vel med en meskepose også? I verste fall klipper du den til og bruker ei reim til å stramme rundt karet.
….eeeller jeg kan bruke tyll’et/myggnettingen jeg har liggende, og ikke bruker til noe annet.
Det er ikke akkurat slik at jeg skal klippe det ut fra himmelsenga vår, og kona kommer til å utbryte sjokkert. «a TIGER??? In AFRICA???» neste gang hun skal legge seg ;)

Enig, har ikke kjent noe til jordbær. Derimot masse mango og pasjonsfrukt. Den beskrives jo også som dank, dvs cannabisaroma, men det kan jeg ikke merke noe til. Men jeg får ikke det fra noen av de klassiske «pot-humlene».
Enig. Jeg synes den gir god bredde, egentlig. Og det har vel vært et hovedelement i reklamen for den: Du trenger ikke flere humler når du har den.

Fikk en liter 75% fosforsyre i postkassa i dag. Det burde holde en stund,
men det slår meg at jeg fortsatt må bruke en del, 3 ml vs. 5 ml for melkesyre
Pleier dere å blande den ut for brygging og oppbevare på egen beholder, eller bare dosere ut rett fra flaska?

Fikk en liter 75% fosforsyre i postkassa i dag, det burde holde en stund,
men det slår meg at jeg fortsatt må bruke en del, 3 ml vs. 5 ml for melesyre
Pleier dere å blande den ut for brygging og oppbevare på egen beholder, eller bare dosere ut rett fra flaska?
Jeg henter rett fra flasken :)

Hum, ja det funker nok det
men tror jeg heller over på en mindre flaske så slipper jeg å forurene flaska, og reudusere skadepotensiale ved å dose fra stor flaske

Jeg halvblander i ei litersflaske (vanlig juiceflaske), og bruker pipette. Litt greiere når du slomser litt, sånn som jeg gjør:). Men det spiller vel liten rolle hva du gjør, så lenge du bare finner det som er mest praktisk for deg. Jeg bruker av og til litt lactol, også, og den balnder jeg ikke ut. Null konsekvens, altså:).

Hvor fikk du den fra? Har ikke funnet noen som sender...

Tilbake
Topp