MortenSickel
Norbrygg-medlem
dytte vektskålen opp eller ned og gi feil avlesingKan jeg spørre hva slags effekt trekk ville hatt?
dytte vektskålen opp eller ned og gi feil avlesingKan jeg spørre hva slags effekt trekk ville hatt?
Ser ut som en "popemobil".Nei, trekk påvirker vekta
Derfor vektene ofte er kan lukkes i lite glassskap
Hvis du f.eks blåser på vekta vil det gi utslag displayet
Vis vedlegget 60593
Trekk=luft i bevegelse, turbulens, vibrasjon, HzNei, trekk påvirker vekta
Derfor vektene ofte er kan lukkes i lite glassskap
Hvis du f.eks blåser på vekta vil det gi utslag displayet
Vis vedlegget 60593
Har du en lenke til det designet?
De selger sånne på ebay og ali, men du tenkte kanskje i Norge?Hei er det noen som vet jeg får tak sånn gjæringskar. bare med kran 5 og 10liter. samma om det glass eller plastikk.
Har sett dem før men husker ikke hvor
Vis vedlegget 60654
Takk Kan sjekke ebay. Mente det var en bryggebutikk i Norge som solgte men kanskje dem har slutta. Tenkte å bruke den til mjødDe selger sånne på ebay og ali, men du tenkte kanskje i Norge?
Ser de har 5L og 10L plastbøtter på Vestbrygg hvis du kan sette på kran selv.Takk Kan sjekke ebay. Mente det var en bryggebutikk i Norge som solgte men kanskje dem har slutta. Tenkte å bruke den til mjød
Strømmen har 2stkTakk Kan sjekke ebay. Mente det var en bryggebutikk i Norge som solgte men kanskje dem har slutta. Tenkte å bruke den til mjød
Jeg aner ikke kvaliteten men 5, 6 og 8 liter med kran har de jo rundt omkringNå er det vel ikke så enkelt å få satt kran i disse.
Men, når jeg ser på de, noen som vet om de er plane nok i bunn så magnet(hjul) ikke spinner av?
Du @Finn Berger eller andre vet kanskje noe om det?
20 liters kar på magnetrøreren kan være greit det.
Bubbler'n funker ikke.Nå er det vel ikke så enkelt å få satt kran i disse.
Men, når jeg ser på de, noen som vet om de er plane nok i bunn så magnet(hjul) ikke spinner av?
Du @Finn Berger eller andre vet kanskje noe om det?
20 liters kar på magnetrøreren kan være greit det.
Bryggselv hadde tidligere disse i 5 og 10L, kjøpte selv flere 5L bøtter for mjød. De har da ikke tappekran Men det var egentlig ikke noe jeg savnet. Brukte en flaskestav når vi flasket og det gikk veldig greit (https://www.bryggselv.no/tappestang/400674/flaskefyller--tappestang-kraftig).Takk Kan sjekke ebay. Mente det var en bryggebutikk i Norge som solgte men kanskje dem har slutta. Tenkte å bruke den til mjød
Jeg så noen som solgte en stabel av disse på finn i dag, tror det var uten kran, men nå klarer jeg ikke å finne dem igjen... Det var en del av et større parti bryggevarer.Takk Kan sjekke ebay. Mente det var en bryggebutikk i Norge som solgte men kanskje dem har slutta. Tenkte å bruke den til mjød
Hva er kirkebær?Hei Skal brygge 15liter batch med enten 1kg eller 2kg kirkebær puré.
Vurderer å brygge enda en batch på 15liter med 1kg kirkebær puré og ha i noen andre bær i tillegg har litt bringebær. Men har bare 2kg kirkebær puré
Gjærer med philly sour.
Hva hadde dere gjort?
Mener kirsebærHva er kirkebær?
Bjellene til presten...Hva er kirkebær?