Vis din kegerator / øleskap!

apejehyq.jpg


e4eqeby2.jpg


Nytt kjøleskap nesten ferdig.
 
Tårnet til FlyttBar nærmer seg. Om limet holder... Har tre kraner nå, men god plass til to til om jeg finner på å bytte ut FlyttBar med en fryser senere.

Men hva er best til å male PVC? Spraylakk?

yne4u4yn.jpg
 
Pussa opp kjøkken i høst og la inn trekkerør til ølleskapet i kjelleren ;D
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1 MB · Sett: 1.618
Tips basert på erfaring:
De glassplatene tåler ikke alltid å bli lastet med ølflasker. Min knakk sammen..
Kan være lurt med noe ekstra støtte under el.l.
 
anrande skrev:
Tips basert på erfaring:
De glassplatene tåler ikke alltid å bli lastet med ølflasker. Min knakk sammen..
Kan være lurt med noe ekstra støtte under el.l.
Ok!

Vet du om det går en 30-liters gjæringstank inni der?
 
a2u5u7a7.jpg


FlyttBar nærmer seg ferdig. Mangler bare litt småpuss - sparkling og maling, samt etikettholdere på toppen av tårnene. Det nærmer seg, det nærmer seg.
 
fmandal skrev:
a2u5u7a7.jpg


FlyttBar nærmer seg ferdig. Mangler bare litt småpuss - sparkling og maling, samt etikettholdere på toppen av tårnene. Det nærmer seg, det nærmer seg.

Tøft

Tøffe kraner :)
 
Riktig så tøffe, Rutof :)

mehe4u8a.jpg


Tar med et bilde som viser hele sulamitten. Tre fat og gass inni. Reisverk av elektrikerlekter, kledd med kryssfiner og isolert med 5 cm isopor. Hjul under. Tårnene er dobørster fra jysk, diptrays er silkopper og slukrister fra Biltema. Silkoppene skal tettes i bunn med plexiglass og få gjennomføringer som leder spilt øl til ei bøtte el.l.  Hele greia går akkurat inn i bagasjerommet når baksetene er lagt ned.
 
fmandal skrev:
Riktig så tøffe, Rutof :)

mehe4u8a.jpg


Tar med et bilde som viser hele sulamitten. Tre fat og gass inni. Reisverk av elektrikerlekter, kledd med kryssfiner og isolert med 5 cm isopor. Hjul under. Tårnene er dobørster fra jysk, diptrays er silkopper og slukrister fra Biltema. Silkoppene skal tettes i bunn med plexiglass og få gjennomføringer som leder spilt øl til ei bøtte el.l.  Hele greia går akkurat inn i bagasjerommet når baksetene er lagt ned.
    Godt Norsk håndverk  :ilike:
 
Tilbake
Topp