Sersjanten
Norbrygg-medlem
Roser er alltid populært.Hei
er det noen som har forslag til hva jeg kan putte oppå dette øleskapet? WAF-faktoren er betydelig høy da denne skal stå på kjøkkenet..
he he he tenkte mer på forslag av tappetårnRoser er alltid populært.
Synlige tappetårn på benk hadde nok hatt lav AF her i huset, uavhengig av W. Gjem dem i et skap.he he he tenkte mer på forslag av tappetårn
Sitter og leter på forumet etter en post hvor en har laget seg en gjennomføring med ballock på utsiden. Noen som vet hvor den posten er?Akkurat ferdig med å montere kranene.
Kjøpte igloo fryser hos komplett. Her er det plass til 5 19 liters fat og 2 12 liters. Pluss 5 kg Co2.
Inkbird styrer kjøling. Vis vedlegget 45348
Sitter og leter på forumet etter en post hvor en har laget seg en gjennomføring med ballock på utsiden. Noen som vet hvor den posten er?
Tenkte jeg skulle ha Co2 flasken på yttersiden. Får plass til ett nytt fat da og samtidig liker jeg å stenge kranen på flasken etter jeg er ferdig med tappingen. Når flasken står på innsiden så er det lett å glemme det.
Glimrende!
Glimrende!
Men da skjønner du sikkert hva neste spørsmål blir......
Har du linker til delene?
Tusen takk for svar.I rekkefølge som montert i mitt oppsett over til 3/16" slange:
1x Ventil inn (CO2) til corny fat: 400141 (Bryggselv)
1x Overgang: 04C03317ih (chicompany.net)
1x Nylon tetningsring: 04E04291ih (chicompany.net) - Bruker denne her pga stål mot stål tetning, liten forsikring for å få det gasstett)
1x Shank / Gjennomføring: 04C03317ih (chicompany.net) - Hvis du skal gjennom tykkere vegg, bruk 04K03287ih
1x Hurtigkobling, 1/4" FFL x 3/8": 104495 (Bryggselv)
1x Hurtigkobling, 3/8" stem x 3/16": 104499 (Bryggselv)
Hadde du trøbbel med den siden der?I rekkefølge som montert i mitt oppsett over til 3/16" slange:
1x Ventil inn (CO2) til corny fat: 400141 (Bryggselv)
1x Overgang: 04C03317ih (chicompany.net)
1x Nylon tetningsring: 04E04291ih (chicompany.net) - Bruker denne her pga stål mot stål tetning, liten forsikring for å få det gasstett)
1x Shank / Gjennomføring: 04C03317ih (chicompany.net) - Hvis du skal gjennom tykkere vegg, bruk 04K03287ih
1x Hurtigkobling, 1/4" FFL x 3/8": 104495 (Bryggselv)
1x Hurtigkobling, 3/8" stem x 3/16": 104499 (Bryggselv)
Hadde du trøbbel med den siden der?
Jeg får ikke velge størrelse på nylonforing eller legge den til i handlekurven.
Nice! Kor stort er rommet?Etter to år med andre prosjekter er «Brewpuben» endelig blitt realisert. En del av det opprinnelige rommet har blitt til et bad, så jeg la opp vannrør og avløp inn til kneipa i samme slengen. Det er knapt noe man ikke kan finne på Tysklands ekvivalent til Finn.no, og etter etter mange uker med søking dukket en komplett bar opp for 450 Euro med kjøleskap. Litt av et kupp synes jeg. Måtte litt modifisering til for å få kombinert den gamle kegeratoren min inn i løsningen.
Ikke så lenge etter fant jeg et gammelt Warsteiner tappetårn med 4 utganger som jeg pusset opp og utrustet med to nye Intertapkraner i tillegg til Perlickene jeg hadde fra før. Et Super Mario inspirert røropplegg fører slangene fra hvert kjøleskap sammen opp i tårnet. Det var trangt som juling, men en kaldluftslange fikk jeg også presset igjennom rørene. Bildene er ikke helt i kronologisk rekkefølge. Har lagt til et par småting den siste uka. Problemet nå er at jeg ikke kan invitere folk til å drikke med
Nice! Kor stort er rommet?
Etter to år med andre prosjekter er «Brewpuben» endelig blitt realisert. En del av det opprinnelige rommet har blitt til et bad, så jeg la opp vannrør og avløp inn til kneipa i samme slengen. Det er knapt noe man ikke kan finne på Tysklands ekvivalent til Finn.no, og etter etter mange uker med søking dukket en komplett bar opp for 450 Euro med kjøleskap. Litt av et kupp synes jeg. Måtte litt modifisering til for å få kombinert den gamle kegeratoren min inn i løsningen.
Ikke så lenge etter fant jeg et gammelt Warsteiner tappetårn med 4 utganger som jeg pusset opp og utrustet med to nye Intertapkraner i tillegg til Perlickene jeg hadde fra før. Et Super Mario inspirert røropplegg fører slangene fra hvert kjøleskap sammen opp i tårnet. Det var trangt som juling, men en kaldluftslange fikk jeg også presset igjennom rørene. Bildene er ikke helt i kronologisk rekkefølge. Har lagt til et par småting den siste uka. Problemet nå er at jeg ikke kan invitere folk til å drikke med
Himmel og hav så flott!Etter to år med andre prosjekter er «Brewpuben» endelig blitt realisert. En del av det opprinnelige rommet har blitt til et bad, så jeg la opp vannrør og avløp inn til kneipa i samme slengen. Det er knapt noe man ikke kan finne på Tysklands ekvivalent til Finn.no, og etter etter mange uker med søking dukket en komplett bar opp for 450 Euro med kjøleskap. Litt av et kupp synes jeg. Måtte litt modifisering til for å få kombinert den gamle kegeratoren min inn i løsningen.
Link?Tysklands ekvivalent til Finn.no
Det så veldig bra ut!Etter to år med andre prosjekter er «Brewpuben» endelig blitt realisert. En del av det opprinnelige rommet har blitt til et bad, så jeg la opp vannrør og avløp inn til kneipa i samme slengen. Det er knapt noe man ikke kan finne på Tysklands ekvivalent til Finn.no, og etter etter mange uker med søking dukket en komplett bar opp for 450 Euro med kjøleskap. Litt av et kupp synes jeg. Måtte litt modifisering til for å få kombinert den gamle kegeratoren min inn i løsningen.
Himmel og hav så flott!
Bill Monroe og mandolin også.
Tror eg hadde kost meg ihjel der