Akkurat det der går helt fint så lenge ikke bøss og støv kan ha falt oppi karet.Den som aldri gjør noe, kan heller aldri gjøre noe feil...
Gjorde en til bryggertabbe i går, satt gjæringskaret i kjøleskapet for gjæring, i dag når eg skulle sjekke så eg at lokket ikke var helt nede . Er batchen ødelagt nå? Er lervig pilsner
Den ene er nokså nøytral, mens den andre har en markant aroma. Skal gå igjennom søppelet å se om jeg finner igjen de avskårne bitene for å plassere dem på posene. Viss ikke får eg bare ta en sjanse, har jo tross alt 50% sjanse for å vinne....
Den som aldri gjør noe, kan heller aldri gjøre noe feil...
Gjorde en til bryggertabbe i går, satt gjæringskaret i kjøleskapet for gjæring, i dag når eg skulle sjekke så eg at lokket ikke var helt nede . Er batchen ødelagt nå? Er lervig pilsner
Dersom du ikke brukte like mye av begge posene, kan du måle hvilken som er lettest...Når jeg i går målte opp humlen så klarte jeg å skjære vekk merkelappen på posen, så nå vet jeg ikke hvilken humle som er hvilken. Noen som har peiling, den ene mye mer markant lukt. Regner med det er magnum?
En liten malstrøm, eller små smilehull, er nok. Skader nok ikke dersom det er mer, men trengs ikke.Hmmmm, hvor fort skal en magnetrører snurre? Prøver en for første gang. Hvordan skal det se ut i kolben når det er fort nok ?
Dersom du ikke brukte like mye av begge posene, kan du måle hvilken som er lettest...
Knyte en tilstrekkelig knute? [emoji56]Noen som har funnet en måte å forhindre stroppen i meskeposen fra å gli ut
når du putter den i vaskemaskinen?
Er mektig lei av å sitte å tre den innpå igjen
Kjøpte vaskepose for BH på Cubus. Er plass til godt over 4 kg. Og så er det glidelås på den. Billig også. Bare si du begynner å få manboobs.Har ennå tilgode å finne en knute som er tilstrekkelig