Oksygenering av vørter, billig løsning!!

Jeg har ikke hørt noe enda, så tror det kan være greit å ikke holde pusten ;-).

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
 
Er det plass nok til å føre steinen gjennom hullet lokket på gjæringsbøtta med denne løsningen?
Ikke tenk på gummiforingen, denne kan settes på etter oksygenering.
 
@Obersten skulle sef tatt det komplimentet, solt meg i den, men sannheten er at det er en medbrygger som viste meg denne. Er faktisk helt genialt . Funker svært bra. Lettvint!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Når det kommer til ren O2 så ville jeg spandert en hundrings på et flowmeter. Ellers har man ikke styring på hvor mye man tilsetter.
 
Det er vel den pakka som Bryggeland har solgt? Jeg har i hvert fall kjøpt pakke der med den slangekombinasjonen. Funker brillefint.
 
Fremdels tørke fra leverandøren min. Gir beskjed så snart jeg får tak i. Leveransene har gått litt opp og ned. Hadde en periode hvor jeg plutselig fikk tak i endel av de. Siste året har det vært det motsatte. Går som sagt litt opp og ned.
 
Jula har ikke lenger regulatoren. Men Strømmen selger deler som ligner veldig.

Totalt kommer det på ca 800,- derfra. Antar det ikke er all verdens å spare andre steder.

Lista @glennrlie lister på sin side fra 2013 kommer på omtrent samme pris.
 
Jula har ikke lenger regulatoren. Men Strømmen selger deler som ligner veldig.

Totalt kommer det på ca 800,- derfra. Antar det ikke er all verdens å spare andre steder.

Lista @glennrlie lister på sin side fra 2013 kommer på omtrent samme pris.
Det er en fordel å ha en regulator der nippelen ut har samme diameter som nippelen til brusesteinen - eller den stanga som steinen sitter på, om du har en slik (som klart er å anbefale).

Med den regulatoren som Strømmen selger, må du ha en overgang. Unødig klønete. Bryggselv har også en slik; ikke noe bedre der.
 
Det er en fordel å ha en regulator der nippelen ut har samme diameter som nippelen til brusesteinen - eller den stanga som steinen sitter på, om du har en slik (som klart er å anbefale).

Med den regulatoren som Strømmen selger, må du ha en overgang. Unødig klønete. Bryggselv har også en slik; ikke noe bedre der.
Opplegget mitt er fra Bryggselv... og slangen passer både regulatoren og stenen.....Regulatoren derimot..... Den konstruksjonen smerter en gammel prosesskontrollingeniør men den lar seg bruke...
 
Opplegget mitt er fra Bryggselv... og slangen passer både regulatoren og stenen.....Regulatoren derimot..... Den konstruksjonen smerter en gammel prosesskontrollingeniør men den lar seg bruke...
Jeg har også mitt fra Bryggselv, men da solgte de en med en nippel med større diameter.

Og regulatoren er ikke god, nei. Det undrer meg at det ikke finnes noe bedre å få tak i.
 
Tilbake
Topp