Er interessert om du får kloa i en....selvfølgelig om prisen ikke fyker i taket da!Kan sikkert skaffe flere O2 konsentratorer, hvis det er av interesse. Kan være litt ventetid, men gi beskjed hvis det er noen som er interessert. Pris ca 1000 kroner.
Prisen går ikke i taketEr interessert om du får kloa i en....selvfølgelig om prisen ikke fyker i taket da!
Kan sikkert skaffe flere O2 konsentratorer, hvis det er av interesse. Kan være litt ventetid, men gi beskjed hvis det er noen som er interessert. Pris ca 1000 kroner.
Hvordan fungerer en sånn? Bygger den opp trykk i en tanke for bruk der og da?
Om man ikke får brukt standarden på 1l/min i 1 minutt blir det vanskelig å vite hvor mye o2 man har tilsatt uten å ha måler.
Skal se hva jeg får til. De er jo litt store hvis de skal sendes med post. Kanskje mulig å ordne noen annen transport. Burde kanskje lagt inn en egen tråd her som kan kalles for "forumexpress". Kunne lagt inn ønsker for varer som skal fraktes for en billig penge. Greit hvis man likevel skal den veien. Litt på samme måte som Land Rover gjør det.Jeg kan også tenke meg å stå på venteliste her, forutsatt at du kan få den over til Østlandet per post (betaler selvsagt frakt i tilfelle)
Bruker du tørrgjær, trenger du ikke oksygen- så det kan jo vøre en forklaring for noen, som funderer på hvorfor de får godt øl sjøl om de ikke bruker oksygen.
Dette var nytt for meg. Hvorfor er det slik at tørrgjær ikke trenger oksygen? Tenker du på ren oksygen eller at man ikke behøver å riste og blande inn luft i vørteren?
http://www.fermentis.com/brewing/industrial-brewing/faq/ skrev:As the yeast is grown aerobically, the yeast is less sensitive on first pitch. Aeration is recommended to ensure full mixing of the wort and yeast.
En fyr på internett skrev:So after some research I came to the conclusion that dry yeast is dried with sufficient sterol reserves to multiply enough times and properly ferment the wort without additional aeration or oxygen.
Dette var nytt for meg. Hvorfor er det slik at tørrgjær ikke trenger oksygen? Tenker du på ren oksygen eller at man ikke behøver å riste og blande inn luft i vørteren?
Prøver å ikke være interessert, men da jeg nok uansett hadde kjøpt en O2 flaske og regulator for tilsammen 500-ish, så er jeg nok det uansett. Bor i Stavanger.Kan sikkert skaffe flere O2 konsentratorer, hvis det er av interesse. Kan være litt ventetid, men gi beskjed hvis det er noen som er interessert. Pris ca 1000 kroner.
Hehe, jeg får sette deg på listenPrøver å ikke være interessert, men da jeg nok uansett hadde kjøpt en O2 flaske og regulator for tilsammen 500-ish, så er jeg nok det uansett. Bor i Stavanger.
Jeg ønsker å kjøpe en slik av deg hvis du kan skaffe flereKan sikkert skaffe flere O2 konsentratorer, hvis det er av interesse. Kan være litt ventetid, men gi beskjed hvis det er noen som er interessert. Pris ca 1000 kroner.
Stiller meg gjerne på ventelisteKan sikkert skaffe flere O2 konsentratorer, hvis det er av interesse. Kan være litt ventetid, men gi beskjed hvis det er noen som er interessert. Pris ca 1000 kroner.