Beer Brew 30

Aleksander_B skrev:
Per Inge skrev:
Aleksander_B skrev:
Hadde jeg hatt bil hadde jeg vært ved kristiansand nå... :p
Hei,
jeg klarte det!!
BB30 er nå underveis til deg. Forhåpentligvis har du det på lørdag.

Du er en knupp!
Takk for at du klarte få den avgårde! Setter utrolig stor pris på at du klarte det.
:)

Regner med at sporingstjenesten til Posten kommer til å gå varm nå ;D
 
Aleksander, hvis du får den på lørdag, og får testet ut den, forventer jeg en fyldig rapport om hvordan den fungerer :)

Kan vel kanskje starte en ny tråd for erfaringer og tips kanskje?
 
Alexander: Håper du har tenkt å stå innendørs nå med BB30.
Et nytt jæv... lavtrykk er på vei inn lørdag.
Og vi er alle spente på dommen av første brygg.
 
Er det nå veddemålet om Posten Norge klarer det vågestykket å sende noe fra Krisitiansand til Stavanger innen rimelig tid oppstår?
 
Rapport kommer :)

Og ja, jeg antar at det er fare for at det kan gå varmgang i postens sporingstjeneste.
Jeg har en anelse på at BB30 kan være hjemme allerede i morgen, men er kjempefornøyd med lørdag også!

Og ja! Jeg skal endelig stå inne å brygge denne helgen. Så får det blåse og regne så mye det vil ute!
 
Da satser jeg på mitt aller første allgrain til uka :) glede meg så ein unge :)


---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=58.948311,5.700767
 
Og jeg har fått min pakke ifra vinogbar. :)
Var bare for sen til postkontoret. Godt at V&B pleier å sende gjæret med kjølepakker :)

og siste update fra posten. BB30 er videresendt fra Kristiandsand :D
 
Hadde helt glemt at fruen hadde planer, så det ble ikke noe Grimstadtur med 3 unger på slep i går kveld. Får prøve å komme meg unna i dag i stedet. Gleder seg!
 
Nå er det ikke lenge til de første får BB30 i hus og setter i gang med bryggingen. Jeg foreslår at erfaringer med BB30, inkludert bilder, modifikasjoner osv legges til i [iurl=http://norbrygg.no/forum/index.php/topic,8015]denne nye tråden[/iurl], da den gamle tråden begynner å bli nokså omfattende og mest omhandler bestilling og levering.
 
Tilbake
Topp