Forumet er oppdatert

Det var en feil med registrering av status som medlem for brukere som hadde Æ, Ø eller Å i brukernavnet sitt. Dette skal være rettet nå.
 
Nei, den var kanskje enda verre, dette med små ikoner er ikke lett, den gamle så jo ut som en kleshenger...
Noen ganger er det beste å gjøre det så enkelt som mulig.
 

Vedlegg

  • NB.jpg
    NB.jpg
    1 KB · Sett: 37
Før kunne man se om det hadde blitt skrevet i underforumene etter sist du var innom, er det mulig å få igjen dette?

Edit: Ja, det er det. Man må bare ha lest hele forumet først/trykket på "Merk forum som lest".


Nytt spørsmål, er det bare jeg som synes at forumet har blitt tregere? Har prøvd flere forskjellige pcer og flere forskjellige nettverk. Synes det tar lengre tid å trykke seg inn på tråder.
 
Oppsettet ser ba ut, selv om det nok tar litt tid å bli helt vant til det.
En ting bør dere imidlertid se på. Fargene på hyperlinker. Disse skiller seg nå minimalt ut fra resten av teksten.

Jeg harfått på plass strek under lenkene. Jeg synes det er greit å se lenkene nå, men om noen andre har passende CSS-kunnskap og bedre ideer for hvordan de skal merkes, så kan det lett endres.
 
Vet ikke om det har vært nevnt, men artikkelen om CO2 er en smule føkka.
Headingen fremstår som "ARTIKKEL: CO₂" og tabeller mangler.
 
Hvor lang redigeringstid er det på innleggene? Skrev noe for litt over en time siden som jeg gjerne skulle lagt på litt ekstra info på, nå må jeg da istedenfor legge til nok et svar om jeg vil legge til mer info.
 
Hvor lang redigeringstid er det på innleggene? Skrev noe for litt over en time siden som jeg gjerne skulle lagt på litt ekstra info på, nå må jeg da istedenfor legge til nok et svar om jeg vil legge til mer info.
+1

Hadde gjerne sett at redigeringstiden på innlegg var noe høyere om det lar seg gjøre.
 
Du kan redigere dine egne innlegg i 30 minutter. Det bør være plenty nok for å oppdage skrivefeil og formatteringsfeil.

Redigering er ikke ment for å legge til mer informasjon, endre innholdet i det opprinnelige innlegget eller korrigere mening. Da er det bedre å skrive et nytt innlegg.
 
Joa, men når jeg finner svar på mine egne spørsmål så foretrekker jeg å editere inn det i originalposten, i stedet for å poste på nytt som da vil gjøre at tråden legger seg på toppen... er ikke noe glad i å lage mer støy enn nødvendig :)

Var dog bare et ønske, har ingen problemer med at den blir stående ;)
 
Enig med sjakt her. Har ikke vært borti 30 min låst redigering før og ser ikke helt behovet om det fører til mer dobbelposting (det har vi nok av imho).

Men - om dette er noe majoriteten av Norbrygg-brukerne ønsker skal ikke jeg gjøre meg vanskelig.
 
Tilbake
Topp